تن هاگ به دنبال حضور در یونایتد

اریک تن هاگ احساس می کند دوران وی در آژاکس رو په آخر است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، آژاکس به خوبی می داند که این مربی می خواهد از تیم جدا شود. مقصد بعدی او می تواند منچستریونایتد باشد و طبق ادعای این روزنامه، او قبلاً آموزش زبان انگلیسی را شروع کرده است تا خویش را برای انتقال به لیگ برتر در تابستان سال جاری آماده کند.
اریک تن هاگ مورد علاقه هیئت مدیره برای به دست گرفتن هدایت منچستریونایتد بعد از آخر فصل جاری است. او پستی را که هم اکنون رالف رانگنیک در اختیار دارد را به دست خواهد آورد.
مطبوعات انگلیسی گزارش داده اند که تن هاگ تابستان سال جاری به اولدترافورد خواهد آمد. سرمربی آژاکس قبلاً در کلاس های انگلیسی شرکت کرده است تا وقتی که هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد، بتواند این زبان را در سطح بالایی صحبت کند.
این سرمربی برنامه های خویش را برای ترک باشگاه اعلام نموده است.
اریک تن هاگ یکی از گزینه های جانشینی ژوزه مورینیو در تاتنهام بود و مسئولان این تیم لندنی به دنبال حضور این مربی بودند که در نهایت تن هاگ تصمیم به ماندن در آژاکس گرفت. تن هاگ قبلا گزینه هدایت تیم بارسلونا اسپانیا هم بود که او به این پیشنهاد پاسخ رد داد.
تن هاگ توانست در این فصل با آژاکس در بالای جدول لیگ هلند قرار داشته باشد و پس از قهرمانی در جام حذفی، این دفعه به دنبال قطعی کردن قهرمانی در لیگ برتر هلند است.

منبع: