ابراز رضایت آلگری از پیروزی باارزش برابر فیورنتینا

سرمربی یوونتوس بسیار خوشحال است که تیمش توانست در خانه فیورنتینا به پیروزی نائل شود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس دردیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا توانست با یک گل در خانه فیورنتینا به پیروزی نائل شود. تک گل این بازی را بازیکن حریف به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا یوونتوس شانس بسیار زیادی برای صعود به فینال داشته باشد.
آلگری پس از بازی اظهار داشت: باید به فیورنتینا به خاطر این نمایش خوب تبریک گفت. ما روی دوضد حمله در نیمه نخست اذیت شدیم. در نیمه دوم هم دروازه ما تهدید شد اما خوشبختانه باز نشد.
او افزود: تیم ما در این بازی به خوبی مقاومت کرد. بازی سختی بود اما خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم. پیروز شدن در فلورانس اصلا آسان نیست. تیم ما نشان داد که پختگی لازم را به دست آورده است. چندین بازیکن خودرا در اختیار نداشتیم. دانیلو در این بازی نشان داد که یک بازیکن استثنایی است و می تواند به تیم کمک زیادی کند.
آلگری درباره فریادهای مداوم خود اظهار داشت: در خط دفاع خوب بودیم اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. کوادرادو در صحنه گل خوب عمل کرد و اشتباه خودرا جبران کرد.
سرمربی یوونتوس در آخر درباره دژان فلاهوویچ اظهار داشت: دژان بازی به بازی درحال بهتر شدن و هماهنگ شدن با دیگر بازیکنان است.