تایگر وودز هم چنان مردد از حضور در رقابت های مسترز

به گزارش فرم نو تایگر وودز هیچ سرنخی درباره زمان بازگشتش به تور PGA گلف عرضه نکرد اما اظهار داشت که در ماه آوریل در رقابت های مسترز خواهد بود تا در شام سنتی پیش از نخستین رویداد اصلی سال شرکت نماید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، تایگر وودز، گلف باز آمریکایی بعد از یک تصادف در ماه فوریه تمرینات خویش را از سر گرفته است و حتی آماده رقابت است. این گلف باز آمریکایی از ناحیه پای راست گرفتار چندین شکستگی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت. خودرو این ورزشکار مشهور در حومه ساحلی لس آنجلس از کنترل خارج و سرنگون شد و خوش شانس بود که توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد. این حادثه منجر به بستری شدن سه هفته ای وودز در بیمارستان شد، زمانی که او با احتمال قطع پای راست خود مواجه گردید و به دنبال آن سه ماه در یک تخت بیمارستانی در خانه خود در فلوریدا جنوبی بستری شد.
تایگر وودز که از وی بعنوان یکی از اسطوره های ورزش گلف نام می برند پانزده عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.
در حالی که وودز در اوایل این هفته اظهار داشت که راه درازی برای توانبخشی خود در پیش دارد و به همان سرعتی که می خواهد بهبود نمی یابد، از بازگشت خود به رقابت های مسترز هم اطلاع داد.
وودز پیش از این که اضافه کند که برای شام قهرمانان سنتی که سال جاری توسط هیدکی ماتسویامای ژاپنی برگزار می شود، در باشگاه ملی گلف آگوستا خواهد بود، اظهار داشت: من در این مراسم خواهم بود. این یک شام عالی خواهد بود. من نمی دانم چه نوع سوشی مقرر است بخوریم.
تایگر وودز افزود: هنوز احساس می کنم می توانم رقابت کنم ولی جواب قطعی نمی توانم بگویم. فعلاً باید بگویم که در مراسم شام سنتی پیش از نخستین رویداد اصلی شام خواهم بود. شاید آماده شدم و بتوانم در چندین رقابت هم حضور داشته باشم. فعلاً هیچ حرفی نمی توانم بزنم.
وودز یکی از برجسته ترین کامبک ها را در ورزش حرفه ای رقم زد زمانی که در سن ۴۳ سالگی بعد از تحمل سال ها جراحی و مشکلات شخصی در مسابقات مسترز در سال ۲۰۱۹ قهرمان شد.

منبع: