آرژانتین بدون سرمربی در انتخابی جام جهانی

فرم نو: آرژانتین قبلاً به جام جهانی راه یافته است، اما لیونل اسکالونی سرمربی خودرا برای سفر به شیلی در اختیار نخواهد داشت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اولاریون، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به سبب مثبت بودن تست کووید-۱۹، دیدار مقابل شیلی در مقدماتی جام جهانی را از دست خواهد داد.
آلبی سلسته هم اکنون به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه یافته است.
اسکالونی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری توضیح داد که در قرنطینه است اما نتیجه منفی تست کرونا برای ورود به شیلی را دریافت نکرده است.
با غیبت پابلو آیمار، مربیان این تیم شامل والتر ساموئل، روبرتو آیالا و دیگو پلاسنته مقرر است روز پنجشنبه هدایت آرژانتین را بر عهده بگیرند.
اسکالونی اظهار داشت: هم آیمار و هم من نمی توانیم قسمتی از تیم باشیم. پابلو نیز چند روزی است که به سبب ارتباط نزدیک با من در خانه اش بوده است. من چندین روز پیش قرنطینه کامل داشتم، اما همچنان تستم مثبت است. برای ورود به شیلی به نتیجه آزمایش منفی نیاز دارید.
اسکالونی همین طور تایید نمود که الکسیس مک آلیستر و امیلیانو بوئندیا این بازی را از دست خواهند داد، در صورتیکه تست اولی برای COVID-۱۹ مثبت بود و دومی یک تماس نزدیک با فرد مبتلا داشته است.
آرژانتین بعد از سفر به شیلی، روز سه شنبه در خانه به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

منبع: