مشکل قلبی، دلیل غیبت اوبامیانگ در جام ملت ها

مهاجم تیم آرسنال به سبب مشکلات قلبی نتوانست در دومین دیدار برای تیمش به میدان برود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، با بیان CAF، اسکن قفسه سینه سه بازیکن تیم ملی گابن مشکوک به وجود مشکل قلبی بوده است گفته شد که پیر امریک اوبامیانگ که در اردوی تیم ملی گابن در جام ملت های آفریقا حضور دارد، به سبب مشکلات قلبی نتوانست مقابل غنا به میدان برود.

این بازیکن در نخستین دیدار تیمش در جام ملت های آفریقا برابر کومور به سبب مبتلاشدن به کرونا بازی نکرد و در ادامه در دومین دیدار نیز به سبب مشکلات اندک قلبی که در بدن او وجود داشت، اجازه بازی نگرفت.

پس از این که میکل آرتتا، سرمربی تیم تصمیم گرفت وی در بازی آخر هفته گذشته مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر شرکت نکند، آرسنال به اوبامیانگ اجازه داده بود تا زودتر برای مسابقات آماده شود و این بازیکن زودتر از بقیه به کامرون محل برگزاری جام ملت ها رسید.

البته تیم آرسنال توماس پارتی از غنا، نیکلاس پپه از ساحل عاج و محمد الننی مصری را تا اختتام بازی سیتی حفظ کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اوبامیانگ روزهای خوبی را در آرسنال سپری نمی نماید. اختلاف این بازیکن سرشناس با آرتتا سبب شده تا بازوبند کاپیتانی توپچی ها از این بازیکن گرفته شود و کمتر فرصت بازی به او برسد. اوبامیانگ مشتریان زیادی دارد و حتی خبرهایی درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن به گوش رسیده است.

گابن بدون ستاره خود توانسته ۴ امتیاز از دو دیدار به دست بیاورد و شرایط خوبی برای صعود از گروه دارد.