انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسیر هموار رضوانی برای سومین دوره ریاست در شنا

به گزارش فرم نو انتخابات فدراسیون شنا روز دوشنبه با رقابت ۳ کاندیدا برگزار می شود و محسن رضوانی شانس بالایی برای ادامه ریاست دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز دوشنبه ۲۰ دیماه سالجاری در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. محسن رضوانی، کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو که از سال ۹۲ سکان فدراسیون را در دست دارد همراه با محمد بابایی، مدیر کل سابق استان گیلان و قم و هم حامد رضا خوانی طالقانی از قهرمانان اسبق شنا در انتخابات رقابت خواهند داشت.
رضاخوانی در دوره پیشین انتخابات هم رقیب رضوانی بود که فقط یک رای به دست آورد. بابایی هم اواخر سال ۹۹ در انتخابات نجات غریق حضور داشت اما تنها ۳ رای به دست آورد و در نهایت مهدی حیدری با ۲۷ رای بعنوان رئیس انتخاب گردید.
انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز دوشنبه برگزار می گردد و به نظر می آید محسن رضوانی بار دیگر بعنوان رئیس انتخاب و برای سومین دوره به کار خود در یکی از فدراسیون های مهم و پایه به کار خود ادامه خواهد داد.
کسب مدال برنز واترپلو در بازی های آسیایی بعد از ۴۴ سال از مهم ترین دستاوردهای رضوانی است و هم برنامه های خوبی در شنا داشته است که پیگیری و تداوم برنامه ها در صورت حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می تواند شنا را به رشته مدال آور در بازی های آسیایی تبدیل کند.