اوبامیانگ غایب بزرگ شروع جام ملت های آفریقا

مهاجم تیم ملی گابن به سبب کرونا احیانا نمی تواند تیمش را در دو بازی اول جام ملت های آفریقا همراهی کند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، تست کرونای پیر امریک اوبامیانگ بعد از ورود به کامرون برای جام ملت های آفریقا بعد از انتشار ویدئویی از مهمانی او با هم تیمی هایش در دبی در آستانه مسابقات مثبت شد. این بازیکن ۳۲ ساله حالا باید خودرا قرنطینه کند و حضور او برای دو بازی افتتاحیه گابن مقابل کومور در روز دوشنبه و غنا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پس از آن که میکل آرتتا، سرمربی تیم تصمیم گرفت وی در بازی آخر هفته گذشته مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر شرکت نکند، آرسنال به اوبامیانگ اجازه داده بود تا زودتر برای مسابقات آماده شود.
مایکل آرتتا مربی تیم آرسنال از نقض مکرر موارد انضباطی از طرف این بازیکن خسته شده و معتقد بود که اوبامیانگ الگوی درستی برای سایر اعضای تیم نیست و مدعی بود که او “تعهد و اشتیاق” برای بازی برای آرسنال را ندارد. در نتیجه به اوبامیانگ گفته شد که دور از بقیه هم تیمی هایش تمرین کند و اجازه داده شد چند روز زودتر به تیم گابن ملحق شود.
البته تیم آرسنال توماس پارتی از غنا، نیکلاس پپه از ساحل عاج و محمد الننی مصری را تا اختتام بازی سیتی حفظ کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اوبامیانگ روزهای خوبی را در آرسنال سپری نمی نماید. اختلاف این بازیکن سرشناس با آرتتا سبب شده تا بازوبند کاپیتانی توپچی ها از این بازیکن گرفته شود و کمتر فرصت بازی به او برسد. اوبامیانگ مشتریان زیادی دارد و حتی خبرهایی درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن به گوش رسیده است.