پوچتینو: احترام گذاشتن به حریف فاکتور بسیار مهمی است

به گزارش فرم نو سرمربی پاری سن ژرمن از نمایش تیمش در جام حذفی بسیار راضی است و به ستایش از استعدادهای جوان این باشگاه پرداخت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، پاری سن ژرمن سال 2022 را خیلی خوب شروع کرد.
تیم پاریسی در جام حذفی با 4 گل ونس را در هم کوبید و راهی دور بعد شد.
پوچتینو پس از این پیروزی قاطعانه به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و اظهار داشت: احترام گذاشتن به حریف فاکتور بسیار مهمی در هر بازی است. ما با نهایت حرفه ای گری به میدان رفتیم و به هدف خود که صعود بود دست پیدا کردیم. خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و از عملکرد تیم رضایت کامل دارم.
او افزود: بازی های مهمی در ژانویه داریم اما مشکلی که وجود دارد ویروس کرونا است که سبب می شود تا اتفاقات ناخوشایند غیر منتظره ای رخ دهد به طوریکه این ویروس سبب شده تا چند بازیکن خویش را در تمرین نداشته باشیم و این واقعا مشکلی سخت برای همه تیم ها است.
سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: من همه بازیکنانم را می خواهم اما نباید فراموش کرد که ویروس کرونا مشکلاتی را برای همه به وجود آورده و به وجود خواهد آورد. پاری سن ژرمن آکادمی خوبی دارد و می تواند از بازیکنان بااستعداد و جوان خود به خوبی بهره گیرد. کمک گرفتن از عناصر جوان بسیار مهم می باشد و من بطور قطع از این امتیاز تیم به خوبی استفاده خواهم کرد.