برادر کوچک مارادونا هم درگذشت

هوگو مارادونا برادر کوچکتر دیگو اسطوره فوتبال، بعد از سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از استار، هوگو مارادونا در سن ۵۲ سالگی بعد از سکته قلبی در خانه اش در ناپل دارفانی را وداع گفت. این مرگ ۱۳ ماه بعد از مرگ برادرش دیگو مارادونا بر اثر عارضه قلبی رخ داد.
نشریه ایتالیایی گاتزتا اعلام نمود که هوگو بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. علت مرگ برادرش دیگو که در نوامبر ۲۰۲۰ در آرژانتین درگذشت، سکته قلبی اعلام شده است.
هوگو هم مانند برادر مشهور خود، یک فوتبالیست حرفه ای بود و در طول بیشتر از دو دهه فعالیت حرفه ای برای تیم هایی مانند رایووالکانو و راپید وین بازی کرد. وی همینطور برای تیم هایی در ونزوئلا، اروگوئه، ژاپن و کانادا بازی کرد.
مرگ هوگو مدت کوتاهی بعد از آن رخ داد که او اعلام نمود می خواهد برای پست دولتی در ناپل نامزد شود، جایی که خانواده مارادونا بعد از هفت سال حضور دیگو در باشگاه ناپولی بین سالهای ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱، چهره های محبوبی باقی مانده اند.
دیه گو آرماندو مارادونا که به علت حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت، در بوینس آیرس به خاک سپرده شد. پیکر اسطوره فوتبال آرژانتین با شدیدترین تدابیر امنیتی بعد از یک روز از کاخ ریاست جمهوری به گورستان بیا ویستا انتقال داده شد.

منبع: