امیکرون لیگ برتر انگلیس را فلج کرد

فرم نو: نوع اُمیکرون ویروس کرونا در انگلیس درحال گسترش است و الان به باشگاه های فوتبال زیادی رسیده است و موجب لغو بسیاری از بازی ها شده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از استار، نوع اُمیکرون ویروس کرونا در انگلیس درحال گسترش است و الان به باشگاه های فوتبال زیادی رسیده است. بازی های بیش تری در لیگ برتر لغو می شود. بتازگی نیز تیمو ورنر، بازیکن ملی پوش آلمانی چلسی مبتلا شده است.
باشگاه برنتفورد نمی تواند تمرین کند برای اینکه آنها مجبور شدند زمینهای تمرین خودرا به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل کنند. واتفورد و نوریچ سیتی به سبب موارد گوناگون کرونا در تیم دیگر بازیکنان کافی برای بازی بعدی ندارند. و در لسترسیتی نیز شرایط همین گونه است. باتوجه به گسترش سریع سویه اُمیکرون، لیگ برتر هم اکنون چندین بازی را در آخر هفته کنسل کرده است.
عصر پنج شنبه اعلام گردید که تیمو ورنر، روملو لوکاکو، کالوم هادسون اودوی و بن چیلول بازیکنان حرفه ای چلسی نیز به ویروس مبتلا شده اند. بگفته توماس توخل، کای هاورتز احساس ناراحتی زیادی می کرد. توخل اظهار داشت: منتظر نتایج آزمایشات بیش تری هستیم.
همانطور که لیگ در روز پنج شنبه اعلام کرد، بازی های شنبه ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، واتفورد مقابل کریستال پالاس، وستهم یونایتد مقابل نوریچ سیتی و دیدار اورتون و لسترسیتی که برای یک شنبه برنامه ریزی شده بودند، بنا به درخواست باشگاه ها به تعویق افتاد. بازی منچستریونایتد و برایتون در روز شنبه نیز لغو شده است.
در بریتانیا، دولت تخمین می زند که صدها هزار نفر هر روز به نوع اُمیکرون آلوده می شوند.
مانند منچستریونایتد و برنتفورد در تاتنهام نیز شرایط همین گونه است. توماس فرانک، سرمربی برنتفورد روز پنج شنبه خواهان لغو کل بازی های هفته است. فرانک اظهار داشت: «موارد کرونا در تمام باشگاه های لیگ برتر درحال بالا رفتن است، همه باید با آن دست و پنجه نرم کنند و مشکلاتی داشته باشند.