تمجید رانگنیگ از نحوه بازی شاگردانش در نخستین بازی

فرم نو: سرمربی منچستریونایتد از نحوه بازی شاگردانش در نخستین بازی تحت هدایت او راضی است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در خانه به دیدار کریستال پالاس رفت. این نخستین حضور رسمی رالف رانگنیگ سرمربی جدید منچستریونایتد روی نیمکت این تیم بود که مقرر است تا آخر فصل هدایت تیم را بر عهده داشته باشد. یونایتد در نخستین حضور این مربی آلمانی توانست با گل نیمه دوم فِرِد، هافبک برزیلی برنده شود و ۳ امتیاز را به دست بیاورد.
رانگنیک بعد از بازی در ارزیابی عملکرد تیمش مقابل کریستال پالاس اظهار داشت: در مجموع من راضی ام. روشی که دفاع می کردیم و کنترل کل بازی را در اختیار داشتیم رضایت بخش بود و توانستیم کلین شیت هم نماییم. من از عملکرد تیم بسیار خوشحالم، بخصوص در نیم ساعت اول. البته چیزهایی است که ما باید بهبود دهیم. ما باید دروازه خویش را بسته نگه داریم. فقط با یک جلسه تمرین، من واقعا تحت تأثیر قرار گرفتم. ما خیلی بهتر از حد انتظار عمل کردیم. ما فقط فرصت کردیم که با بازیکنان به صورت انفرادی صحبت نماییم و یک صحبت کلی هم با تیم داشته باشیم.
یونایتد بیشتر بازی را در تسلط خود داشت، اما مجبور شد تا ۱۳ دقیقه مانده به پایان زمان صبر کند تا “فِرِد” دومین گل فصل خویش را با تلاشی خارق العاده به ثمر برساند.
رنگنیک اظهار داشت: باید از دستیار مربی ام بپرسم که آیا این پای راست فرد است یا خیر؛ فکر می کردم او فقط می تواند با چپش شوت کند. من برای او خوشحالم. ما باید کلین شیت های بیش تری داشته باشیم و در ایجاد موقعیت برای حمله خود بهتر باشیم. در مجموع از نحوه بازی امروزمان بسیار راضی بودم.