پکرمن سرمربی تیم ملی ونزوئلا شد

به گزارش فرم نو سرمربی آرژانتینی هدایت تیم ملی فوتبال ونزوئلا را بر عهده گرفت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، خوزه پکرمن، سرمربی کهنه کار آرژانتین روز سه شنبه هدایت تیم ملی ونزوئلا را بر عهده گرفت. پکرمن ۷۲ ساله در جریان سخنرانی خود در کاراکاس اظهار داشت: می دانم که در جای درستی هستم. ما یک ایده مشترک داریم.
ونزوئلا تنها عضو کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی است که هیچگاه به جام جهانی صعود نکرده است. آنها هم اکنون از رقابت برای صعود به مسابقات سال آینده در قطر خارج شده اند و چهار بازی مقدماتی هنوز باقی مانده است.
پکرمن سرمربی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۰۶ بود و در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب آلمان میزبان شد. او کلمبیا را به همان مرحله از جام جهانی ۲۰۱۴ و سپس به مرحله یک هشتم نهایی ۲۰۱۸ روسیه رساند. او وظیفه دارد تا ونزوئلا را برای نخستین بار به جام جهانی ۲۰۲۶ برساند.
سرمربی آرژانتینی که دوران موفقی در تیم های پایه داشت و توانست در کلمبیا به محبوبیت زیادی برسد گاهی با تصمیم هایش جنجال به راه انداخت.
خوزه نستور پکرمن سرمربی با تجربه ای است که موفقیت های زیادی به دست آورده است. کار با تیم های پایه، علاقه کم به صحبت با رسانه ها و قاطع بودن در تصمیم گیری از خصوصیت های پکرمن بوده است. او همانطور که آرژانتینی است کلمبیایی هم است و با نسل های مختلف دوران برجسته ای داشت.