امداد : تجهیزات بازی و برفی در توچال راه اندازی می شود

مدیر عامل مجموعه تله کابین توچال از حل مشکل بلیط الکترونیکی پیست اسکی توچال در چند روز آینده اطلاع داد و اظهار داشت: در نظر داریم تجهیزات بازی برفی هم در توچال راه اندازی نماییم.

روح اله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت برف پیست اسکی توچال اظهار داشت: خوشبختانه هم کیفیت برف بسیار بالاست و هم با زحمات دوستات و همکارانمان برفکوبی پیست به خوبی انجام شده است و علاقه مندان می توانند در شرایطی مطلوب از پیست اسکی استفاده کنند.
وی در مورد مشکل بلیط الکترونیکی اظهار داشت: این مورد از اقدامات اولیه است که متاسفانه شرکت پیمانکار قصور داشته و به تعهداتش عمل نکرده و مدام خلف وعده می کند. ما بابت این مورد عذرخواهی می نماییم و در تلاشیم ظرف چند روز آینده مشکل رفع گردد و فروش بلیط الکترونیکی هم صورت گیرد،
امداد در مورد قیمت بلیط پیست اسکی هم اظهار داشت: مصوبه قیمت ما برای این فصل حدود ۳۲۰ هزار تومان بوده است که البته ما هیچ گاه مثل مصوبه عمل نمی نماییم و بلیط را ارزان تر در اختیار اسکی بازان قرار می دهیم. با عنایت به مراجعاتی که داشتیم روزهای شنبه با تخفیف بلیط مبلغ ۱۴۰ هزار تومان است و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ۱۸۰ هزار تومان و روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱۰ هزار تومان است.
مدیر عامل پیست اسکی توچال در مورد اقدامات جدید برای افراد غیر از اسکی باز در توچال اظهار داشت: با عنایت به محدودیت هایی که داشتیم امکان این را نداشتیم دوستانی به غیر از اسکی بازان به ایستگاه هفت (محل پیست اسکی) بیایند ولی اکنون قرار شد برخی از علاقه مندان غیر اسکی باز هم بتوانند به این ایستگاه بیایند. در نظر داریم که تجهیزات بازی و برفی مستقر نماییم که احتمالاً تا یک ماه آینده این کار انجام می شود.