پیمان فخری: هدف حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو است

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو اظهار داشت: با همکاری تمامی دست اندرکاران ورزش در امتداد حضوری قدرتمندانه در بازیهای آسیایی 2022 گام برمی داریم.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی بعد از انتصابش بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از ریاست محترم جناب آقای دکترصالحی امیری و اعضای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک بابت اعتماد و محول کردن مسئولیت سنگین سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی های ۲۰۲۲ هانگژو چین تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: هفته آتی اولین جلسه ستاد کارشناسی و هماهنگی بازی های آسیایی را با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد تا در اسرع وقت رشته هایی که شانس حضور در این بازی ها را دارند انتخاب نماییم.
سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تصریح کرد: بعد از بررسی دقیق ترکیب رشته های اعزامی به بازی های آسیایی، مصوبات را جهت نهایی نمودن در ستاد عالی بازی ها که با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار می شود مطرح می نماییم تا ترکیب اولیه کاروان مشخص گردد.
رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتهای ورزش و همکاری نزدیک با وزارت ورزش، فدراسیون ها، پیشکسوتان و قهرمانان و همین طور رسانه ها گفت: اقدامات اولیه و مکاتبات لازم با کمیته برگزاری این بازی انجام شده و اخیراً نیز کتابچه های فنی مربوط به هر رشته گرفتن شد تا به فدراسیون های اعزامی ارسال شود اما از این پس با برگزاری جلسات کارشناسی، کار بصورت جدی تری دنبال خواهد شد.

وی باتوجه به زمان اندک تا شروع بازی ها اضافه کرد: بخش اعظم رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی همان رشته های اعزامی به المپیک هستند که فعالیت هایشان از دو سال پیش با برنامه ریزی کامل استارت خورده و حال تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. از این بابت می توان اظهار داشت که زمان زیادی از دست نرفته و می توان با یک برنامه زمان بندی درست امور را به سرانجام رساند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های ۲۰۲۲ هانگژو در آخر اشاره کرد: تمام تلاش خودرا برای اعزام کاروان کیفی و موفق به این بازی ها انجام خواهیم داد و امیدوار هستم که بتوانم جواب اعتماد مسئولین را با پیگیری دقیق امور و اعزامی بی نقص پاسخ دهم.