ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی گردد؟

فرم نو: بعد از شکست پروجا در سوپرکاپ ایتالیا شنیده ها حاکی از آنست که ستاره والیبال لهستان به فکر بازگشت به پلاس لیگاست.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی پوش فعلی لهستان و عضو باشگاه پروجا بتازگی تصمیم گرفته باشگاه خودرا تغییر دهد. لئون که در تیم ملی والیبال لهستان عملکرد بسیار خوبی داشت حالا برای باشگاه پروجا ایتالیا بازی می کند اما آینده محبوب هواداران لهستانی در باشگاه فعلی معین نیست.

رسانه sport لهستان در گزارشی به این مساله پرداخت و نوشت: معین نیست که پروجا می تواند شروع خوبی برای فصل داشته باشد یا خیر. تیم لئون در لیگ عملکرد خوبی دارد اما ناکامی در سوپرکاپ ایتالیا بسیار غیرمنتظره بود. باخت مقابل ترنتینو در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا شانس کسب جام معتبر را برای تیم لئون از بین برد. باتوجه به این موضوع، آینده لئون در باشگاه فعلی زیر سوال رفته است.

شنیده ها حاکی از آنست که والیبالیست لهستانی حتی پیش از بازی در سوپرکاپ ایتالیا مذاکراتی با مالک باشگاه داشته است. مالک تیم پروجا در این رابطه اظهار داشت: فرم ویلفردو لئون بسیار عالی به نظر می آید. او با هیجان و مصمم به پروجا بازگشت و کاپیتان جدید ما خواهد بود. همین طور می توانم فاش کنم که ما در مورد آینده صحبت کردیم اما نمی گویم دقیقا چه چیزی گفتیم.

مدیرعامل پروجا اصرار کرد که دوست دارد “ویلفردو” در باشگاه بماند.

در محافل هواداران و کارشناسان این باور وجود دارد که اگر پروجا موفق به کسب هیچ جامی نشود، اختتام همکاری لئون با باشگاه ایتالیایی اتفاق خواهد افتاد. لئون تشنه موفقیت ها و کسب جام است بدین سبب می توان تصور کرد که او از تغییراتی که این موفقیت را برای او تضمین کند نمی ترسد. هم اکنون قرارداد لئون لهستانی با تیم پروجا تا اختتام فصل اعتبار دارد.

رسانه های لهستانی همین طور آگاهی داده که هواداران لهستانی منتظر بوده که لئون به لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا برگردد. شنیده می شود لئون از چند باشگاه لهستانی پیشنهاد دارد و باید دید که آینده این بازیکن چگونه خواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا پروجای مدعی مقابل ترنتینو با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این نتیجه برای هواداران پروجا غیرمنتظره بود. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به سود ترنتینو به انتها رسید. در این رقابت، لئون موفق شد ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند.

منبع: