هدیه سیمئونه به رئال سوسیه داد در متروپولیتانو!

به گزارش فرم نو رئال سوسیه داد با تساوی مقابل اتلتیکو مادرید به بالای جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیه داد صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2، 2 به پایان رسید. در این دیدار که در قالب هفته دهم لالیگا برگزار می شد، سوسیه داد خیلی زود و در دقیقه 7 روی توپ ربایی در میانه میدان و نبوغ ایساک و پاس این بازیکن توسط سورلوث به گل نخست رسید. در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت هایی داشتند و حتی رئال سوسیه داد تا حدودی بهتر ظاهر شد اما در نهایت گلی رد و بدل نشد.
در ابتدای نیمه دوم ایساک، ستاره سوئدی سوسیه داد باردیگر استعدادش را نشان داد و روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد. بعد از این گل اما اتلتیکو مادرید به بازی برگشت و ابتدا در دقیقه 61 روی ارسال دقیق فلیکس از جناح چپ و ضربه سر سوارز گل نخست و در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی باردیگر توسط سوارز گل های خورده را جبران کردند. در نیمه دوم اتلتیکو مادرید موقعیت های خوبی روی دروازه رئال سوسیه داد ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده نماید.
با این نتیجه سوسیه داد با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 20 امتیازی، 21 امتیازی شد و به بالای جدول رده بندی لالیگا صعود کرد. اتلتیکو مادرید هم با 18 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.