مورینیو: کارت قرمز پلگرینی مسخره بود و به آن اعتراض می نماییم

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا عنوان نمود که به کارت قرمز بازیکن تیمش اعتراض می کند تا بتواند برابر لاتزیو به میدان برود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر اودینزه در لیگ ایتالیا اظهار داشت: ما کنترل کامل بازی را در دست داشتیم، نتیجه ۱-۰ برای کاری که انجام دادیم کم است. در نیمه دوم کمی بیشتر سعی کردیم و حریف ما واکنش زیادی نشان داد. حدود شش یا هفت دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و برای کسب سه امتیاز سخت سعی کردیم.
اخراج بحث برانگیز پلگرینی به این مفهوم است که او مقرر است بازی روز یکشنبه دربی دلا کاپیتاله با حریف سرسخت لاتزیو را از دست بدهد، اما مورینیو پیشنهاد کرد که می خواهد نسبت به این تصمیم اعتراض کند.
مورینیو اظهار داشت: مسخره بود. ما یک جلسه آموزشی با سران داوران داشتیم و قوانین به مدت دو ساعت توضیح داده شد. اما به بازی که می رسیم، کارت قرمز را به این شکل می بینیم. من نمی توانم چیزی بگویم مگر این که بگویم مسخره بود. فوتبال، فوتبال است و همیشه همچنین خواهد بود. شما نمی توانید آنرا به یک ورزش بدون تماس تبدیل کنید. من مکانیزم های قانونی در فوتبال ایتالیا را نمی دانم، اما اگر می توانیم اعتراض نماییم، باید تلاش نماییم. من تردیدهای زیادی دارم، هرکسی می تواند بگوید که این حرکت کارت قرمز نداشت. اگر راهی برای اعتراض به این کارت وجود دارد، باید این کار را انجام دهیم تا این بازیکن اجازه پیدا کند یکشنبه بازی کند.
رم در این فصل ۲۲ گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است، رکوردی که در میان باشگاه های پنج لیگ برتر اروپا، فقط بایرن مونیخ (۳۸)، منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند (هر دو ۲۳) بهتر از این تیم ثبت کرده اند.
آبراهام مسئول سه مورد از آنها بوده است و با گل خود به اودینزه، نخستین مهاجم انگلیسی بود که بعد از جی بوتروید مقابل آنکونا و پروجا در ۲۰۰۴، در سری آ موفق به گلزنی شد.