قهرمان های ژیمناستیك آمریكا در پرونده تجاوز: FBI از یک کودک آزار مراقبت می کند

به گزارش فرم نو قهرمان های ژیمناستیک آمریکا در پرونده تجاوز پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا به دست کم ۳۰۰ دختر و زن به FBI حمله کردند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از تلگراف، لری نصار، پزشک آمربکایی به جرم آزار و سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان مسوولیتش بعنوان پزشک تیم ژیمناستیک دختران آمریکا به ۳۰۰ سال زندان محکوم شد. او به تجاوز به دست کم ۲۵۰ دختر و زن متهم شد که شامل ژیمناست های مشهور همچون سیمونه بایلز هم می شود. او حداقل ۱۰ مورد از این تجاوزها را پذیرفته است.
سیمون بایلز، ژیمناست زن آمریکایی، تحقیقات FBI در مورد سو استفاده جنسی توسط لری نصار پزشک سابق تیم را محکوم نمود.
اظهارات همراه با گریه بایلز به کنگره در مورد نصار ۵۸ ساله در حالی عنوان شد که این فرد به حبس طولانی مدت محکوم شده است و برخی از هم تیمی های بایلز هم در کنار او حضور داشتند
بایلز اظهار داشت: من نمی خواهم یک ژیمناست جوان دیگر، ورزشکار المپیکی یا هر فرد دیگری وحشتی را که من و صدها نفر دیگر متحمل شده ایم، تجربه کند. به صورت واضح، من لری نصار را مقصر می دانم و هم چنین یک سیستم کامل را که سبب سو استفاده او شد سرزنش می کنم. اگر به شکارچی اجازه دهید به کودکان صدمه برساند، عواقب آن سریع و شدید خواهد بود.
این کمیته که وظیفه تحقیق درباره این پرونده را دارد، بعد از انتشار یک گزارش ۱۱۹ صفحه ای از بازرس کل وزارت دادگستری تشکیل شد که چندین اشتباه کلیدی و سرپوش گذاری عوامل FBI را در ارتباط با پرونده تجاوز کشف کرد.
قهرمان پرآوازه ژیمناستیک جهان افزود: زخم های این سو استفاده وحشتناک با همه ما ادامه دارد. آثار سو استفاده از این مرد هیچگاه به پایان نمی رسد یا فراموش نمی گردد. فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده از مدت ها قبل درباره او می دانستند. ما رنج می بریم و رنج می بریم، چونکه هیچ کس آنچه لازم است برای محافظت از ما انجام نداد. ما شکست خورده ایم.
مک کایلا مارونی، یکی دیگر از قربانیان نصار هم اظهار نمود که در طول یک دوره هفت ساله که از ۱۳ سالگی آغاز شد مورد سو استفاده جنسی او قرار گرفت. او هم با حمله به FBI این نهاد را متهم به وقت کشی و سرپوش گذاری روی اقدامات غیراخلاقی لری نصار کرد.

منبع: