امید به بهبود حال ورزش؛ حمید سجادی: گوش شنوا برای ورزش کشور هستم

به گزارش فرم نو وزیر ورزش با تکیه بر حفظ اخلاق و توجه به جایگاه پیشکسوتان در ورزش اظهار داشت: من گوش شنوا برای ورزش کشور هستم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مراسم رونمایی از تندیس دو پیشکسوت بوکس کشور امروز با حضور مسؤلان ورزش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
حمید سجادی وزیر ورزش که از شرکت کنندگان دراین مراسم بود ضمن اشاره به بازدیدهایی که طی روزهای گذشته داشته است، اظهار داشت: در هر یک از بازدیدهایی که شرکت می کنم خدا را شکر می کنم و می آموزم. امیدوارم در جلسات تصمیم گیری، نتیجه بگونه ای باشد که عامل بهبود حال ورزش ایران باشد. کار زیاد است اما اولویت بندی آن احتیاج به درک ورزشی دارد و امیدوارم خدا این درک را به من بدهد.
وی ضمن اشاره به صحبت هایی که رئیس فدراسیون بوکس در مراسم داشت، افزود: او دلسوزانه صحبت کرد. من بعنوان فرد کوچک جامعه ورزش خاک پای ورزش هستم و گوش شنوای ورزش ایران هستم بخصوص برای پیشکسوتان.
وزیر ورزش با اشاره به اینکه تلاش می کنم مانند یک اسفنج فشار ها را در خود جمع کنم اما مثل کوه بایستم، تصریح کرد: مربی ام به من گفت زمانی که وارد پیست می شوی آنرا ببوس، این گونه احترام گذاشتن به مکان های ورزشی و پیشکسوتان را همه یاد می گیرند. در مورد این که پیشکسوت واقعا چه کسی است اختلاف نظر زیاد است اما از نظر ما هر کسی زودتر از ما آمده و حتی یک روز زودتر پیراهن ورزشی بر تن کرده است و هنوز به ورزش عشق می پردازد، پیشکسوت به حساب می آید.
سجادی تصریح کرد: تا جایی که خدا به من عقل و شعور بدهد، هم پیمان هستیم ساحت مقدس پیشکسوتان بیشتر از قبل حفظ شود. هر طرحی دارید من خواهش می کنم بدهید تا به ورزش کمک نماییم. در ورزش ایران هیچ کسی جای فرد دیگر را تنگ نمی کند البته به شرطی که اخلاق حفظ شود.
وی با تکیه بر این که من عاشق کشورم هستم، تصریح کرد: در بازی های آتلانتا همراه با امیررضا خادم بودیم و وقتی آنجا بودیم گفتم دلم برای ایران تنگ شده و او هم پاسخ داد دلش برای شنیدن صدای اذان در ایران تنگ شده است. ما را به این شکل بزرگ کردند.
وزیر ورزش ضمن اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان تصریح کرد: من با تمام سلول های بدنم درک می کنم که چه کاری در کمیته ملی المپیک در حال انجام می باشد. این نشست ها هم اسطوره سازی است هم تاریخ سازی.

منبع: