بذرپاش در دیدار وزیر ورزش و جوانان: دیوان محاسبات آماده همکاری برای بستن منافذ فساد مالی در ورزش است

رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار با وزیر ورزش از همکاری دیوان محاسبات جهت حرکت صحیح به سمت خصوصی سازی اصولی باشگاه ها و بستن منافذ فساد مالی در ورزش اطلاع داد.

به گزارش فرم نو به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار نمود.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در این دیدار، ضمن اشاره به نقش ورزش در شادابی و سلامت جامعه، بر توجه همزمان به ورزش های همگانی و قهرمانی تصریح کرد و منش پهلوانی را خصوصیت بارز ورزشکار ایرانی دانست.
بذرپاش ضمن اشاره به تجربیات خود در سازمان ملی جوانان و مشاوران جوان ریاست جمهوری و شهرداری تهران، نقش وزارت ورزش و جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب را بسیار مهم ارزیابی کرد و پیشنهاد فعال سازی شورایعالی جوانان و حلقه های میانی با استفاده از ظرفیت بی نظیر گروه های جهادی در حل مشکلات را بیان کرد و از همکاری دیوان محاسبات جهت حرکت صحیح به سمت خصوصی سازی اصولی باشگاه ها و بستن منافذ فساد مالی در ورزش اطلاع داد.
وزیر ورزش و جوانان هم ضمن بیان دغدغه های اصلی ورزشکاران و پیشکسوتان، راه های حل برخی پرونده ها در رشته های مختلف را مورد بررسی قرار داد و خواهان حمایت دیوان محاسبات از اقدامات تحولی در این وزارت خانه شد.

منبع: