گزارش خبرنگار مهر از توكیو؛ رستمی: مدالم را به مردم و رهبر معظم انقلاب تقدیم می کنم

به گزارش فرم نو دارنده مدال طلای وزنه برداری پارالمپیک توکیو با تقدیم مدالش به مردم و رهبر انقلاب اظهار داشت: برای این مدال سختی های زیادی کشیدم و خوشحالم که اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، روح الله رستمی پس از کسب مدال وزنه برداری دسته منهای ۸۰ کیلوگرم پارالمپیک توکیو عنوان کرد: خوشحالم از این که اولین مدال طلای کاروان ایران به نام من ضرب شد. برای کسب این مدال در چند سال قبل زحمات زیادی کشیدم و حتی در شرایط سخت کرونایی تمرینات را رها نکردم. بالاخره جواب این زحمات را گرفتم. بابت این اتفاق خدا را شاکر هستم.
وی با اشاره به اینکه کمیته ملی پارالمپیک و کارشناسان برای من شانس مدال طلا قائل شده بودند اظهار داشت: همه توقع طلا داشتند و خوشحالم که جواب اعتماد آنان را دادم.
رستمی که در شکست رکورد این دسته در پارالمپیک ناموفق بود در این حوزه اظهار داشت: پس از حرکت سوم در حالیکه مدال طلای من قطعی بود تصمیم گرفتم به رکورد پارالمپیک حمله کنم اما فاصله بین حرکت آخر و رکوردم کم بود و نفس گیری به درستی انجام نشد. یکی دیگر از علل عدم موفقیت در ثبت رکورد صدمه دیدگی کتفم بود.
دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در زمینه برنامه خود برای آینده اظهار داشت: فعلا به استراحت می پردازم و به آینده فکر نکردم.
قهرمان جهان در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم در انتها اظهار داشت: مدالم را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می کنم. همینطور این مدال را به شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» و خانواده ام تقدیم می کنم.

منبع: