بعد از پیروزی ۱۲ گله بایرن ناگلزمن: پاهای موسیالا مغناطیس دارد

فرم نو: سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی پرگل تیمش در جام حذفی خوشحال است و آنرا یک پیروزی مهم دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان یک نتیجه عجیب را به دست آورد و توانست با ۱۲ گل تیم برمر را شکست دهد.
ناگلزمن پس از بازی اظهار داشت: در نیمه نخست نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما در نیمه دوم بسیار بهتر بودیم. این پیروزی مهم و خوب بود و به همین خاطر هم خوشحال هستیم.
او درباره موسیالا اظهار داشت: فکر می کنم که این بازیکن جوان یک مغناطیس در هر دو پای خود دارد چونکه توپ خیلی خوب جذب پاهای او می شود. جمال در کارهای هجومی بسیار عالی است.
ناگلزمن درباره شعارهای که مقابل لروی سانه سر داده می شود، اظهار داشت: قبول دارم که او هنوز بازیکنی که هواداران انتظار دارند نشده است اما نهایت تلاش خودرا می کند. وی در سمت چپ بازیکن بسیار خوبی است. سانه باید بداند که چه کارهایی را در زمین باید انجام دهد و چه کارهای را نباید انجام دهد. بطور معمول پشت او به دروازه است و این موجب می شود که نتواند به خوبی شوت بزند. اطمینان دارم که رفته رفته بهتر خواهد شد.
سرمربی بایرن درباره جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: باید ببینیم که چه می توان انجام داد. فعالیت در فصل نقل و انتقالات آسان نیست.

منبع: