مسی: بی صبرانه منتظر شروع فصل با PSG هستم

به گزارش فرم نو ستاره جدید پاری سن ژرمن از دلیل انتخاب این تیم سخن به میان آورد و تصریح کرد که بی صبرانه منتظر اولین بازی در تیم جدیدش است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، مسی پس از پشت سرگذاشتن تست پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد خویش را با این تیم امضا کرد.
این بازیکن در حضور ناصر الخلیفی به رسانه ها معرفی گردید و قرارداد دو ساله خویش را امضا کرد. مسی در واکنش به پیوستن به پاری سن ژرمن اظهار داشت: بی صبرانه در انتظار آغاز فصل جدید با پاری سن ژرمن هستم. باشگاه و نگاهی که دارد کاملا با انتظارات و اهداف من همخوانی دارد و به همین خاطر این تیم را انتخاب کردم. می دانم که پاری سن ژرمن چه بازیکنان بزرگ و بااستعدادی دارد و البته مسؤلان شایسته ای که برای موفقیت تیم بسیار تلاش می کنند.
او افزود: می خواهم به کمک بازیکنان و مسؤلان رد پای خوبی از خود در پاری سن ژرمن به جا گذارم. برای اولین بازی خو در پارک دو پرانس مشتاقانه انتظار می کشم.
ناصر الخلیفی هم در واکنش به جذب مسی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که مسی پاری سن ژرمن را انتخاب نمود. ما به این گامی که برداشتیم افتخار می نماییم و به مسی که به خانواده ما افزوده شد خوشامد می گویم. مسی نشان داد که به دنبال پیشرفت و کسب جام های بیشتر است و این چیزی است که ما می خواهیم.
او افزود: جذب مسی به مفهوم موفقیت بزرگ ما در جذب بازیکنان بزرگ است. ما در این سال های اخیر نشان داده ایم که می توانیم بازیکنان و مربیان بزرگ را جذب نماییم. امیدوارم که این خرید موفقیت های بزرگی را برای ما رقم زند و هواداران تیم را در سراسر جهان خوشحال کند.