گزارش خبرنگار اعزامی فرم نو به توكیو فرزانه فصیحی: این راه تازه شروع شده است

به گزارش فرم نو دختر دونده المپیکی ایران اظهار داشت: تجربه های خیلی خوبی از المپیک به دست آوردم و دیگر رقبا برایم عجیب و غریب نیستند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، فرزانه فصیحی دونده ۲۹ ساله ایران پس از آخر رقابتش با حریفان در المپیک توکیو و قرار گرفتن در رتبه پنجاهم بین ۵۴ نفری که در دور مقدماتی مسابقه دادند، اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. المپیک میدان بزرگی است و انتظار نتیجه و تایم بهتری داشتم اما به امید خدا بزودی بهتر می شوم. این راه تازه شروع شده است. به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می زدم می توانستم به نیمه نهایی صعود کنم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر اظهار داشت: دیشب خوب بود اما پیش از این یک مرتبه دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود.
دونده ۱۰۰ متر ایران افزود: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود و به خاطر راند قبلی خسته شدم.
او در مورد این که این آوردگاه برایش چطور بود؟ اظهار داشت: المپیک برای من کسب تجربه بود و بزرگترین آن بودن درکنار خوبهای جهان هست.
فصیحی در باره این که رویای او چه بوده است؟ تصریح کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و هم اکنون دیگر رسیدن به آن هیچ چیزی نیست و باید به رده های بالاتر بروم و رتبه ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.
وی در مورد تأثیر پوشش در عملکردش اظهار داشت: نمی توانم بگویم که تأثیر ندارد.
فصیحی در مورد این که اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می دهی اظهار داشت: اگر به عقب بازگردم نمی دانم چه چیزی را عوض می کنم. تا جایی که می توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین را هم از دست ندادم اما تجربه کسب کردن آسان نیست اما در نهایت به المپیک رسیدم.
دونده سرعت ایران در انتها در مورد این که برنامه اش برای بازی های آسیایی چیست اظهار داشت: برای بازیهای آسیایی تلاشم بیشتر می شود و تا جایی که بتوانم تلاش می کنم مدال بگیرم.

منبع: