رزرو بلیط قطار تهران مشهد

سفر با قطار به دلیل امنیت بالا، قیمت مناسب، سرعت قابل قبول، آسایش بیشتر و خدمات عالی دارای محبوبیت بالایی در بین مسافران است.

اگر قصد رزرو بلیط قطار مشهد و سفر به این شهر را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین قطارهای مشهد را به شما معرفی کنیم. در این مقاله بهترین قطارهای مشهد را مورد بررسی قرار می دهد. مطالعه این مطلب به 6 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

بهترین قطار تهران به مشهد

قطار تهران مشهد یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی داخلی است که در حدود 30 درصد از زائران را به مشهد منتقل می کند. برای آسایش و ایمنی بیشتر مسافران، توصیه می شود با بهترین قطارهای این مسیر سفر کنید تا ضمن حفظ سلامت و تندستی در روزهای شیوع کرونا از سفری دلپذیر و راحت برخوردار شوید.
سفر با قطار به دلیل امنیت بالا، قیمت مناسب، سرعت قابل قبول، آسایش بیشتر و خدمات عالی دارای محبوبیت بالایی در بین مسافران است. برای آن دسته از مسافرانی که نمی خواهد هزینه بالایی برای خرید بلیط هواپیما بپردازند، سفر با قطار گزینه مناسبی است. به خصوص اگر قطارهای مناسبی را برای سفر به مشهد انتخاب کنند، کیفیت سفر آنها دست کمی از سفر با هواپیما نخواهد داشت.

 

معرفی بهترین قطار تهران مشهد

تعداد زیادی از قطارها در مسیر ریلی تهران مشهد در حال تردد هستند. اما در بین آنها برخی از خدمات و امکانات بالاتری برخوردارند که هدفشان آرامش و آسایش بیشتر مسافران است.قطارهای 5 ستاره فدک و نور زندگی از جمله این قطارها هستند. از آنجایی که هر کدام از این قطارها دارای ویژگی ها و امتیازاتی هستند، انتخاب آنها کمی مشکل است. در ادامه برخی از خصوصیات بهترین قطارهای مشهد را بیان می کنیم.

قطار 5 ستاره زندگی، بهترین قطار مشهد

قطار 5 ستاره زندگی زیر مجموعه شرکت رجا می باشد که با امکانات و خدماتی بی نظیر موجب آسایش مسافران تهران به مشهد می شود. امکانات اختصاصی این قطار شامل: سیستم تهویه مطبوع، مهمانداران حرفه ای، سرویس های بهداشتی مجهز، رستوران شیک و اینترنت پرسرعت می باشد. هر کوپه با ظرفیت چهار نفر می تواند به صورت اختصاصی نیز رزرو شود. با رزرو آنلاین بلیط قطار مشهد می توانید قطارهای زندگی را انتخاب کنید.

قطار فدک تهران مشهد

اگر به دنیال رزرو لوکس ترین قطار مشهد هستید، قطار 5 ستاره فدک بهترین انتخاب است. این قطار مجهز با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند که موجب می شود مسیر تهران به مشهد در کمتر از 10 ساعت طی شود. خدمات قطار فدک در 4 کلاس مختلف ارائه می شود که قیمت بلیط قطار آنها با یکدیگر متفاوت است.

این چهار کلاس شامل: پنج ستاره ویژه، پنج ستاره بیزینس، پنج ستاره اکونومی و پنج ستاره با عصرانه می باشد.مبدا این قطارها در تهران می باشد که یکی از مجهزترین قطارهای تهران به مشهد است. کوپه های قطار فدک 4 تخته هستند که از امکانات صوتی – تصویری و اینترنت خوبی نیز برخوردارند. مهمانداران قطار فدک مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی هستند که در کار خود تجربه لازم را دارند و دوره های آموزش تخصصی را گذرانده اند.

 

قطار 4 ستاره غزال

قطار 4 ستاره غزال یکی دیگر از بهترین قطار تهران مشهد است که امکانات بی نظیری را در اختیار مسافران قرار می دهد و از امنیت بالایی برخوردار است. برای رزرو بلیط قطار تهران مشهد می توانید این قطار را برای تجربه سفری راحت انتخاب کنید. واگن های 4 نفره، اینترنت، رستوران، کتابخانه و سیستم صوتی و تصویری از امکانات این قطار است.

قطار نورالرضا از بهترین قطارهای مشهد

قطار نور الرضا با رعایت استاندارهای بالای اروپایی یکی از بهترین قطارهای مشهد است. قطعات به کار رفته در این قطار از نوع ژاپنی و آلمانی می باشد که موجب کیفیت بالای قطار شده است. کوپه های 4 تخته، رستوران، بوفه، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت از امکانات قطار نور الرضا می باشد. همچنین قطار پردیس از بهترین قطارهای تهران به مشهد محسوب می شود.

رزرو بلیط قطار تیک بان

برای رزرو بلیط قطار مشهد می توانید به سایت تیک بان به آدرس www.tikban.com مراجعه کنید. این سایت تمامی بلیط قطار خطوط ریلی را در سراسر ایران در اختیار شما می گذارد. فقط با چند کلیک ساده می توانید بلیط مورد نظر خود را در عرض چند لحظه کوتاه رزرو کنید.

توصیه تیک بان به شما این است که اگر قصد سفر ضروری با قطار را دارید، تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و سعی کنید با رزرو کوپه دربست و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سلامتی خود را حفظ کنید. منبع: (رزرو بهترین قطارهای مشهد با چند کلیک)