روز جمعه همه می آییم… دعوت چهره های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رئیس جمهور اصلح

به گزارش فرم نو چهره های سرشناس ورزش با تکیه بر اینکه حق هر ایرانی است که برای آینده اش بهترین تصمیم را بگیرد از مردم خواستند با تحقیق درباره نامزدها بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود تا از بین نامزدها با رای مردم رییس جمهور چهار سال آینده انتخاب گردد. در این میان جامعه ورزش که در همه رویدادها و اتفاقات همراه با سایر اقشار نقش تاثیرگذاری در رقم خوردن سرنوشت کشور داشته است، روز جمعه حضور پررنگی پای صندوق های رای خواهد داشت.
تعداد زیادی از چهره های ورزشی طی روزهای گذشته با صدور پیام و یا انتشار ویدئو از مردم خواسته اند که با تحقیق و بررسی سوابق نامزدهای ریاست جمهوری بهترین آنها را انتخاب کنند و روز جمعه با حضور پای صندوق های رای، سرنوشت آینده خودرا رقم بزنند.
صالحی امیری – رییس کمیته ملی المپیک:
سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره نمود و در مورد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: دیدار حیثیتی ایران برابر عراق و پیروزی شیرینی که در آن به دست آمد بطور قطع در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ذهنیت اجتماعی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

سیدرضا صالحی امیری
رضا زارعی – رییس فدراسیون کوهنوردی:
امید است همه مردم ایران، خصوصاً جامعه ورزش با درک این اهمیت و حساسیت، نسبت به سرنوشت خود و کشور عزیزمان، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام نمایند و نسبت به مسئولیت و نقش خود در «انتخاب اصلح» بی تفاوت و ناامید نباشند.
علی پروین – پیشکسوت فوتبال:
من در ایران زندگی می کنم و حتما رای می دهم. کسانی که دوست نداشتند حتما می روند. ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد و به گزینه مورد نظرمان رای خواهیم داد.
علیرضا دبیر – رییس فدراسیون کشتی:
نباید با ایجاد یک شور و به وجود آمدن یک فضای هیجانی بدون تفکر به یک فرد رأی بدهیم بلکه باید برنامه های یک کاندیدا بررسی شود، همانطور که برای یک ازدواج کلی بررسی صورت می گیرد، برای انتخاب فرد اصلح نیز باید بررسی صورت بگیرد و اگر نمی توانیم خوب تصمیم گیری نماییم با مراجعه به افراد کاربلد و آگاه و مشورت کردن، راه را برای تصمیم گیری درست هموار نماییم.

علیرضا دبیر
رامین طباطبایی – رییس فدراسیون بسکتبال:
ان شاالله مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات به فرد اصلح رای دهند. فردی که برنامه های مدون و خوبی به ویژه برای جامعه ورزش دارد، تا بتوانیم روند روبه رشد ورزش را ارتقا دهیم و برای جوانان این کشور فضای بهتری را از نظر ورزشی ایجاد نماییم.
افشین ملایی – رییس فدراسیون ورزشهای همگانی:
حرکت مردم ایران برای رسیدن به حق انتخاب، حرکتی است تاریخی و هر برگ رای، ریشه در ۱۰۰ سال آزادی خواهی دارد. بی شک جامعه ورزش همگانی کشور در ۲۸ خرداد، حماسه ای دیگر خواهد آفرید. جمعهِ پیش رو، عرصه افتخارآفرینی مدیران، مربیان و ورزشکاران همگانی کشور خواهد بود. همه می آئیم، به یاد شهیدان، همه می آئیم برای آینده ایران…
مهرداد علیقارداشی – رییس فدراسیون تنیس روی میز:
کشور در مرحله حساس و تعیین کننده ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خودرا انجام دهند. لازم است متخصصان و نخبگان ورزش با ورود خود به حوزه رقابت های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.
خداداد عزیزی – پیشکسوت فوتبال:
به شخصه از بین هفت کاندیدا تحقیق می کنم و کسی که بیشتر از بقیه می تواند به وضعیت جامعه کمک نماید را انتخاب خواهم کرد. تحقیق کردن در مورد نامزدها و رای دادن به آنها می تواند خیلی چیزها را تغییر بدهد. ما خودمان می توانیم انتخاب نماییم.

خداداد عزیزی
رضا شاهرودی – پیشکسوت فوتبال:
چون خودم در ایران زندگی می کنم و دوست دارم رییس جمهور آینده ام را انتخاب کنم می روم و رای می دهم. امیدوارم رییس جمهور آینده بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند.
حسین رضازاده – قهرمان وزنه برداری جهان:
از همه مردم عزیز ایران به خصوصا جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و رای اولی ها دعوت می کنم روز جمعه پای صندوق های رای بیایند و با رای دادن به همه جهانیان نشان دهند که کشورمان ایران و انقلاب را دوست دارند و همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب عزیزمان خواهند بود.
الهام حسینی – نخستین مدال آور وزنه برداری بانوان
از مردم عزیز ایران می خواهم که با دید باز و انتخاب اصلح در انتخابات شرکت نمایند.
سیروس دین محمدی – پیشکسوت فوتبال:
همه با هم پای صندوق های رای برای ایران عزیز
مهران شاهین طبع – سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:
موفقیت در شرایطی به دست خواهد آمد که کار جمعی صورت بگیرد. حضور در انتخابات کار جمعی است و امیدوارم مردم ایران با حضور پای صندوق های رای بهتری انتخاب را داشته باشند.
آرش میراسماعیلی – رییس فدراسیون جودو:
انتظار این است که مردم با حضور پای صندوق های رای بهترین و اصلح ترین انتخاب را داشت باشند. امیدوارم رییس جمهور آینده بتواند برای ورزش برنامه ویژه ای داشته باشد. نتیجه گرفتن مقطعی ورزش ایران را نابود کرده است.

آرش میراسماعیلی
مجتبی عابدینی – شمشیرباز المپیکی ایران
وظیفه مردم است که در انتخابات شرکت نمایند و بهترین فرد را بعنوان رییس جمهور آینده انتخاب کنند. رییس جمهور آینده هم باید بتواند با موافقان و مخالفان کار کند.
محمدرضا طالقانی – پیشکسوت کشتی:
مردم ایران مثل همیشه در انتخابات شرکت خواهند کرد. هر فردی هم که رییس جمهور شد باید به این جوانان و به جامعه ورزش توجه ویژه کند. به جوانان بها بدهیم و برایشان ورزشگاه درست نماییم و زمینه پیشرفت شان را فراهم نماییم.
وحید شمسایی – آقای گل فوتسال جهان:
جامعه ورزش با مشارکت در انتخابات روز جمعه سرنوشت خودرا تعیین خواهدنمود. ما باید بتوانیم با بهره گیری از نیروی انسانی و ساختار درست قدم به قدم کشور را جلو ببریم و به سمت پیشرفت و توسعه حرکت نماییم.
زهرا نعمتی – قهرمان پارالمپیک:
مردم باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و فرد اصلح را بعنوان رییس جمهور انتخاب کنند. اساسا آینده می تواند بهتر از این باشد.

منبع: