تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره)؛ سلطانی فر: ورزشكاران همیشه در حفظ ارزش های نظام كوشیده اند

به گزارش فرم نو وزیر ورزش در مراسم بیعت با آرمان های امام راحل (ره) اظهار داشت: ورزشکاران و جوانان کشورمان همیشه در حفظ ارزش های نظام کوشیده اند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در آستانه فرارسیدن ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بامداد امروز سه شنبه مسعود سلطانی فر به همراه معاونان وزارت ورزش مدیران و برخی از روسای فدراسیون ها با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
در این مراسم که مدیران کمیته ملی المپیک هم حضور داشتند، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: در آستانه سالگرد ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب هستیم و جامعه ورزش و جوانان جزو نخستین گروه هایی است که برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) در مرقد مطهر حضور یافته است.
وی در ادامه بیان نمود: ورزشکاران و جوانان کشورمان همواره در حفظ ارزش های نظام کوشیده و با حضور مقتدرانه در عرصه های مختلف در کسب افتخار برای ایران عزیز کوشا هستند.
سلطانی فر ضمن قدردانی از حمایتهای حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، یادگار امام راحل(ره) از وی بعنوان حامی ورزش نام برد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و امیدواریم که شاهد حضور پرشور مردم باشیم تا بتوانیم مسیر رشد وتوسعه ایران عزیز را به بهترین شکل ادامه دهیم.
وی اظهار داشت: دو مناسبت مهم ورزشی در پیش داریم. یکی مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال که از ۱۳ خردادماه شروع می شود. هرچند تیم خوبی داریم و ستارگان بی نظیری در تیم هستند ولی به علت تصمیم ناعادلانه AFC میزبانی از کشورمان گرفته شد.
سلطانی فر در ادامه رویدادهای مهم ورزشی که مقرر است ورزشکاران کشورمان در آن حضور یابند مورد توجه قرارداد و درمورد المپیک توکیو اظهار داشت: حدود ۵۰ روز دیگر آوردگاه بزرگ المپیک را خواهیم داشت که مجرب ترین و بهترین ورزشکاران جهان در این مسابقات حضور دارند.
وی اضافه کرد: خداروشکر در کسب سهمیه توانسته ایم موفق عمل نماییم و تلاش ما این است که با مدال گیری ورزشکاران در المپیک دل مردم ایران را شاد نماییم.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جامعه ورزش در بین همه کشمکش ها کوشیده که در خدمت کشور باشد و امیدواریم که شرایطی به وجود آید که این مملکت با عزت به کار خودش ادامه دهد.

منبع: