با حضور سلطانی فر و دریادار سیاری؛ از طرح ملی مشترك ارتش و فدراسیون همگانی رونمایی گردید

فرم نو: مراسم رونمایی از طرح ارتش آماده با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، وزیر ورزش و رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم رونمایی از طرح ملی «ارتش آماده» با مشارکت فدراسیون ورزشهای همگانی و تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز شنبه درسالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار گردید.
در این مراسم حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، افشین ملایی رئیس و رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی به همراه رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و نصرالله پریچهره رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

پس از صحبت های امیر سیاری و افشین ملایی، رونمایی از طرح ملی «ارتش آماده» صورت گرفت و مسعود سلطانی فر و امیرسیاری متنی را بر پوستر این طرح ملی نوشتند.
افشین ملایی در این مراسم اظهار داشت: یکی از گروه های هدفی که تعامل و همکاری با آن ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است، نیروهای مسلح است که فدرسیون ورزشهای همگانی در جهت اجرای مأموریت خودش و به تبعیت از احکام بالادستی که از وزارت ورزش در اختیارش قرار داده تلاش کرده است در چهار حوزه آموزش های اختصاصی و عمومی، پشتیبانی از توسعه شاخصهای تندرستی و زیرساخت ها و پادگان ها، رویدادهای مناسب به نیروهای مسلح و پایش اثربخشی این اقدامات تفاهمنامه ای را با تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از سازماندهی خوبی برخوردار می باشد و اشتیاق قابل تقیری برای تعامل با بخش ورزشی دارا هستند، امضا کند.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تصریح کرد: با امضا این تفاهمنامه سال ۱۴۰۰ سالی خواهد بود که فدراسیون همگانی خدمات تخصصی خویش را با افتخار تقدیم خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد نمود.
در آخر این مراسم دریادار حبیب الله سیاری با اهدا لوحی به افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از همراهی و تعامل این فدراسیون با تربیت بدنی ارتش و امضا تفاهمنامه فی درخلال قدردانی نمود.