سومین شكست پی در پی زنان بسكتبال ایران در انتخابی المپیك

تیم ملی زنان بسکتبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک مقابل اوکراین شکست خورد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران امروز (جمعه) در سومین دیدار خود از رقابت های انتخابی المپیک مقابل اوکراین به میدان رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۷ شکست خورد.

دلارام وکیلی نخستین امتیاز این دیدار را برای ایران به دست آورد. با گذشت دو دقیقه از مسابقه ایران سه بر یک از حریف جلو بود تا این که پرتاب دو امتیاز اوکراین بازی را به تساوی کشاند. در ادامه ملی پوشان نتوانستند پرتاب های خود وارد سبد کنند و اوکراین با کسب چهار امتیاز دیگر پیش افتاد.

اوکراین باتوجه به ناهماهنگی، ضعف در عملکرد دفاعی و پرتاب های ناموفق ایران در یک دقیقه پایانی با حساب ۱۴ بر ۵ جلو بود و در نهایت با ۱۷ بر ۷ پیروز شد.

تیم ایران تا ساعتی دیگر در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی این مسابقات مقابل استرالیا به میدان می رود.

ملی پوشان چهارشنبه، ۵ خرداد در نخستین روز مسابقات دو دیدار مقابل ژاپن و تایلند انجام دادند که در هر دو مسابقه به ترتیب با نتایج ۴ بر ۲۱ و ۲۰ بر ۲۱ شکست خوردند.

مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی اتریش درحال برگزاری است از ۵ خرداد شروع شده و سه سهمیه (در هر بخش مردان و زنان) توزیع می شود. ایران در گروه ب با ژاپن، استرالیا، تایلند و اوکراین هم گروه است.

ایران با ترکیب شادی عبدالوند، دلارام وکیلی، معصومه اسماعیل زاده و نگین رسولی پور و به سرمربیگری نیکا بیک لیک لی در این رقابت ها حضور دارد.