علی نژاد عنوان كرد غلط ترین كار اداره استقلال و پرسپولیس توسط دولت اداره شوند

به گزارش فرم نو معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با اشاره به وضعیت نامطلوب دوچرخه سواری اظهار داشت: امیدوارم رئیس جدید بتواند این شرایط را تغییر دهد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بامداد امروز چهارشنبه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و کیکاوس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک انجام شد و طی آن محمود رشیدی با کسب ۲۷ رای رئیس چهار سال آینده این فدراسیون شد.
مهدی علی نژاد در این مجمع اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه سواری در گذشته نه چندان دور مدال آور طلایی بازی های آسیایی بوده است اما به دلیلهای مختلف که نامزدهای انتخابات هم اشاره کردند، این رشته وضعیت مطلوبی را ندارد.
وی افزود: امیدوارم با اعتماد مجمع به رشیدی و با تلاش وی و خانواده دوچرخه سواری شاهد اتفاقات خوب باشیم.
علی نژاد اشاره کرد: نماینده کشورمان در المپیک باید تا چند روز آینده مشخص شود و کمتر از یک سال و چند ماه دیگر بازی های آسیایی را داریم و باید برای موفقیت این رشته کار کرد. باید از همین امروز با جدیت کار خودرا شروع و برنامه های خودرا برای بازی های آسیایی ارائه دهند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش اظهار داشت: این رقابت، رقابت درون خانواده بوده و امروز همه باید فارغ از همه چیز در جهت توسعه دوچرخه سواری گام برداریم و بحث های پیش از انتخابات عوض شود و فرصت نداریم وارد حواشی و بحث های جانبی شویم.
هر انتخاباتی دارای رقابت است و بحث و حاشیه هم در انتخابات وجود دارد. انتخابات آزاد و خوبی بود و نهایتا اعضای مجمع رشیدی را انتخاب نمود برای وی آرزوی توفیق داریم و ما هم مانند گذشته حامی دوچرخه خواهیم بود.
علی نژاد در مورد پاداش مربیان در المپیک هم اظهار داشت: پاداش مربیان المپیکی مشخص است. بهترین مدالی که ورزشکار بگیرد ۵۰ درصد آن نیز بعنوان پاداش سرمربی است. برای مدال های بعدی هم ۱۰ درصد پاداش خواهد بود. در مورد ورزشکارانی که چند مدال بگیرند مدال اول پاداش کامل و دوم ۳۰ درصد را می گیرد.
وی در مورد سهمیه گنج زاده و پورشیب در کاراته اظهار داشت: سهمیه المپیک قواعد خاصی دارد و یک نفر سهمیه می گیرد کسانی پاداش می گیرند که سهمیه بگیرند. کاراته خیلی زمان برد و هردو شانس دارند حقوق آنها یک سال و سه ماه داده شده در مورد سه ماه هم تصمیم می گیریم.
علی نژاد در مورد ساختمان دوچرخه سواری اظهار داشت: دوچرخه سواری دو ملک داشت که به فروش رسید. پیش بینی شده بود با پول ان یک مجموعه بسازند ولی با تورم ها در محاسبات گرفتار اشکال شدند و ساختمان نیمه تمام ماند. یک میلیارد و نیم خارج از بودجه کمک کردیم. پروسه اداری هم طی می شود تا استارت باردیگر زده شود. اگر لازم باشد باردیگر کمک می نماییم.
وی در مورد خصوصی سازی سرخابی ها اظهار داشت: دو ماه است مراحل کار را انجام دادیم در اختیار سازمان خصوصی است. زمان را از سازمان خصوصی سازی بپرسید.
وی در پاسخ به این پرسش که دوره دولت در حال اتمام است و نگران نیستید خصوصی سازی به نام دولت بعد تمام شود، اظهار داشت: دنبال این نیستیم که چیزی به نام کسی باشد. برای نجات و بهینه سازی دو باشگاه حتما بابد خصوصی سازی صورت گیرد. غلط ترین کار این است که دوباشگاه رقیب توسط دولت اداره شوند.
علی نژاد درباب میزبانی هندبال و پشتیبانی از این فدراسیون اظهار داشت: در جلسه با نوبخت از جانب فدراسیون هندبال عنوان شد. ان شالله دکتر نوبخت بتوانند کمک هایی داشته باشند میزبانی ها برای ما اولویت است و به ویژه رویدادهای مهم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک و از هندبال حمایت می نماییم تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: