رئیس فدراسیون اسكواش: سمنان كاندیدای مركز آكادمیك و فعالیتهای اسكواش كشور می شود

رئیس فدراسیون اسکواش از افتتاح خانه اسکواش شهر سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: سمنان کاندیدای مرکز آکادمیک و فعالیتهای اسکواش کشور می شود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مسعود سلیمانی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه اسکواش شهر سمنان ضمن بیان این که ساخت این مجموعه برای این شهر پرستیژی در مجموعه اسکواش کشور خواهد بود، اظهار داشت: با آغاز به کار و بهره برداری از این مجموعه میتوان این نوید را به سمنانی ها دهیم که این شهر کاندیدای مرکز آکادمیک و فعالیتهای اسکواش کشور می شود.
وی ضمن بیان این که سازه های این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است، اضافه کرد: در ساخت این مجموعه برای شهر سمنان باقدرت تولید داخلی توانستیم از کمک مهندسان ایرانی بهره ببریم و آنرا به افتتاح برسانیم.
رئیس فدراسیون اسکواش طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا را بی نظیر خواند و اظهار داشت: با تلاش ها و هماهنگی های لازم بین سمنان و فدراسیون و کمیته استعدادیابی می کوشیم تا این شهر را مرکز استعدادها در استان، ایران و جهان معرفی نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم بابیان این که افتتاح خانه اسکواش سمنان محرک نشاط و سلامتی است، خاطرنشان کرد: وجود این گونه ظرفیت ها می تواند برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد انگیزه کرده و در شادابی بین قشر ورزشکار، جوانان و نوجوانان ما تاثیر شایانی داشته باشد.
حبیب الله خجسته پور کاهش فاصله زمانی بین کلنگ زنی تا آئین افتتاح پروژه از خصوصیت این مجموعه برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم جوانان و نوجوانان ورزشکار استان سمنان با اقتدا به شهدای عزیز کشور همچون این عزیزان، ایثارگری و ازخودگذشتگی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار داده و در جهت برافراشته شدن پرچم نظام جمهوری اسلامی ساعی و کوشا باشند.