چهارمین ركوردشكنی پی در پی دختر پرنده ایران

به گزارش فرم نو لرستان دختر پرنده ایران و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: خیلی خوشحالم که توانستم در چهارمین مسابقه متوالی رکوردشکنی کنم.
مهسا میرزاطبیبی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: مسابقات داخل سالن باشگاه های کشور ۱۱ اسفند ۹۹ انجام شد که توانستم رکورد داخل سالن ایران را ۱۰ سانتیمتر ارتقا بدهم و به سه متر و ۹۰ برسانم.
وی افزود: مدت زیادی منتظر برگزاری این مسابقه بودیم که خدا را شکر پس از مدت ها کنسل شدن و به تعویق افتادن، سرانجام انجام شد و خیلی خوشحالم که توانستم در چهارمین مسابقه متوالی در پرش با نیزه رکوردشکنی کنم.
میرزاطبیبی اضافه کرد: این رکورد جزو ۵ رکورد برتر آسیا قرار گرفت و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم رکوردها را ارتقا دهیم و به جایگاه بهتری در آسیا برسیم.
عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در ادامه اظهار داشت: برنامه ما امسال این است که رکوردشکنی ها ادامه داشته باشد و تمرکزمان روی برنامه بلندمدت برای بازی های آسیایی است.
وی بیان کرد: تشکر می کنم از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بابت خوش قولی درباب جوایز برای رکوردشکنی، چون دقیقاً پس از مسابقه این کار را انجام می دهند و همین خیلی به ما انگیزه می دهد.
میرزاطبیبی اظهار داشت: از مربی ام آقای ربانی که تمام این مدت همراه ما بودند و از هیچ زحمتی دریغ نکردند، خیلی تشکر می کنم.

منبع: