۱۰۵۰ روز خلف وعده در حق فوتسال زنان

به گزارش فرم نو مدیریت جدید فدراسیون فوتبال هم به وعده خود در مورد پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا عمل نکرد تا شاهد ادامه روند بی توجهی به بخش زنان باشیم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، شهره موسوی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال که دهم اسفند با رای حداکثری مجمع انتخاباتی برای تصدی این سمت انتخاب گردید در یکی از نخستین وعده های خود اظهار داشت که پاداش تیم ملی فوتسال زنان را تا پیش از عید پرداخت می کنند اما به وعده خود عمل نکرد.

خلف وعده موسوی این نگرانی را به وجود آورد که او هم به رسم مدیران سابق صرفاً به دادن وعده بسنده می کند اما قدرت و همتی در اجرایی کردن آنها ندارد. در حالیکه فوتبال و فوتسال زنان از این شکل مدیریت ضربه زیادی خورده است و احتیاج به مدیری دارند که با جدیت امور در ارتباط با آنها را پیگیری کند.

در دوره قبلی فدراسیون هم بارها وعده داده شد که پاداش ۲۲ میلیونی قهرمانی تیم فوتسال زنان در جام ملت های ۲۰۱۸ پرداخت می شود اما اتفاق نیفتاد و حالا مدیران جدید نشان داده اند که در راه سابق حرکت می کنند.

گویی خلف وعده اهالی فدراسیون در برابر فوتسال زنان پایان ندارد و الان حدود ۱۰۵۰ روز است که ۲۲ میلیون تومان پاداش پرداخت نشده است در حالیکه در این زمان هزینه های زیادی صرف فوتبال مردان شامل سرمربی، پاداش و حتی ضرر سنگین قرارداد ویلموتس شد.

منبع: