سرمربی تیم هندبال اشتادسازه: از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم

به گزارش فرم نو نشیمن شافعیان اظهار داشت: از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم و برای حفظ عنوان قهرمانی به زمین آمده بودیم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، نشیمن شافعیان پس از برد مقابل تیم هندبال شهید شاملی کازرون اظهار نمود: به تیم کازرون خسته نباشید می گویم، خیلی خوب روبه روی ما بازی کردند. از بازیکنانم هم تشکر می کنم که ۶ ماه سختی های زیادی را به جان خریدند. امروز بازی واقعا سختی مقابل کازرون داشتیم چون یک برد و یک باخت مقابل این تیم داشتیم و این بازی حکم بازی سرنوشت را برای ما داشت.
وی ادامه داد: ما کوشیدیم با آنالیز تیم کازرون و انگیزه بالایی که بازیکنانم داشتند بازی را به دست گرفته و ۲ امتیاز را کسب نماییم. باید از آقای حسامی و آقای سهمی مسئولان باشگاه و همه همکاران عزیزم تشکر کنم و این برد را نیز به مردم خوب مشهد تقدیم کنم. همه بازیکنانم خوب بودند ولی روز سختی برای ما بود. کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تیم ما شیدا فلاحی امروز از دنیای ورزش خداحافظی کرد. امیدوارم در جایگاه بهتر و در مربیگری از دانش این بازیکن استفاده نمائیم.
وی درباب تغییر تاکتیک مقابل تیم شاملی اضافه کرد: با توجه به این که دو ارنج داشتیم برخی از بازیکنان را تغییر می دادیم. تغییر تاکتیک ها زیاد بود کوشیدیم از فاز سرعت و انتقال استفاده نمائیم. بازی پایاپای بود اما از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم. ما برای حفظ عنوان قهرمانی آمده بودیم و کارمان خیلی سخت بود.
وی درباب شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال اظهار داشت: باتوجه به شرایط امسال، کار برای همه متفاوت و سخت بود. ولی به جهت کرونا فدراسیون مجبور به انجام این برنامه بود که باید از فدراسیون تشکر کنم که در این وضعیت سخت مسابقات را برگزار کرد. به هر حال تعدادی از بازیکنان یا مربیان شغل دومی ندارند و لیگ یک منبع درآمد است. شرایط سخت بود یک تیم ۴۰ روز بدون بازی تمرین می کرد در صورتیکه سالهای گذشته این طوری مسابقات برگزار نمی شد ولی خداراشکر سطح مسابقات بالا بود و ما قهرمان این دوره شدیم.

منبع: