سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: برای هر سیستمی برنامه خاص خودش را داریم

به گزارش فرم نو اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به بازی بسته تیم البرز در نیمه اول اظهار داشت: برای هر سیستمی برنامه خاص خودش را داریم تا بتوانیم به نتیجه ای که می خواهیم دست پیدا نماییم.

مهناز امیر شقاقی امروز (جمعه، پنجم دی ماه) بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل هیئت فوتبال البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار نمود: نیمه اول حجمی از بازیکنان تیم البرز از دروازه خود محافظت می کردند که این تعداد زیاد بود و ما تلاش کردیم این سد را بشکنیم.

وی اضافه کرد: بدین سبب به دنبال نفوذ و شکستن این سد بودیم و توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. اساسا برای تیم هایی مانند تیم البرز که به لاک دفاعی فرو می روند برنامه ویژه داریم. امروز در تمام ۹۰ دقیقه ۶-۷ نفر از بازیکنان این تیم جلوی دروازه بودند و تکان هم نخوردند و این کار را برای نفوذ و به ثمر رساندن گل کمی سخت کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباب استفاده نکردن از دروازه بان اول خود در این دیدار اظهار داشت: زهره کودایی در تمرینات پیش از بازی با ارومیه به علت به هدف خوردن با تیرک دروازه لطمه جدی دید و بنابراین امروز نتوانستیم از او استفاده نماییم.

امیرشقاقی در ارتباط با سطح این فصل از لیگ برتر اضافه کرد: سطح لیگ امسال با عنایت به این که بازیکنان پخش شدند سبب جذابیت بیشتر بازی ها شده است، اما در مجموع اگر به هیئت های فوتبال همه شهرها توجه بیشتری شود و مانند گذشته ها هیئت ها نیز در فوتبال تیم داری کنند، به پیشرفت فوتبال بانوان کمک بزرگی می شود، خیلی از بازیکنان نمی توانند در تیمی غیر از شهر خود بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: برنامه ما این است که حالا چند روز استراحت نماییم و سپس تمرینات جدی تر را آغاز می نماییم که برای دور برگشت بازی ها آماده تر باشیم.

منبع: