مربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان: مثبت شدن تست كرونای بازیكنانم بعد 30 روز شوك آور بود

به گزارش فرم نو مربی تیم هندبال زنان پرسپولیس بهبهان اظهار داشت: بازیكنانم ۳۰ روز قبل مبتلا به كرونا بودند و حال باردیگر تست شان مثبت شد و این مورد سبب شوك به تیم بود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در سومین روز از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان دو تیم اشتادسازه و پرسپولیس بهبهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند. تیم اشتادسازه که در بازی روز نخست مقابل فولاد مبارکه سپاهان شکست خورده بود احتیاج به یک برد با اختلاف زیاد داشت. اشتادسازه در نهایت توانست این بازی را با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ به سود خود به پایان برساند.
البته مربی تیم پرسپولیس هم علت شکست با اختلاف زیاد را شوکی که به بازیکنان به علت مثبت شدن تست کرونا وارد شده دانست. در ادامه مصاحبه مربیان و بازیکنان هر دو تیم را می خوانید.
ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان بعد از شکست مقابل اشتادسازه مشهد اظهار داشت: از قبل می دانستیم که بازی سختی است، بازیکنانمان را برای بازی آماده کرده بودیم. اما با عنایت به شرایط نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم چون سه بازیکن اصلی مان را به علت مثبت شدن تست کرونا در اختیار نداشتیم. البته آنها ۳۰ روز پیش مبتلا به کرونا شده بودند ولی باز هم تستشان مثبت شد و یک شوک به آنها وارد شد. بازیکنانم در نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم تجربه تیم مقابل به تیم ما چیره شد. میزبانی تیم مشهد خوب است و پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود. شرایط برای بازیکنان خوب است.
ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان

منبع: