تلاش بانوان جودوكار ناشنوا برای حضور در المپیك

به گزارش فرم نو نایب رئیس انجمن جودو بانوان ناشنوایان اظهار داشت: با عنایت به این كه پوشش بانوان جودوكار ناشنوا برای حضور در رویدادهای بین المللی مورد تایید قرار گرفته، تلاش بر این است كه نخستین حضور خویش را در المپیك تجربه نماییم.
نرگس موسوی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: سال قبل پس از این که مجوز پوشش بانوان جودوکار برای حضور در رویدادهای بین المللی مورد تایید قرار گرفت، هدف گذاری بر این بود تا با تشکیل تیم ملی آنها را برای حضور در رویدادهای بین المللی آماده نماییم که متاسفانه کرونا همه چیز را خراب کرد. البته از زمان شیوع این بیماری از راه فضای مجازی با ۱۲ نفر از برترینهای این رشته که سال قبل شناسایی شده بودند، کار می نماییم تا در صورت امکان ۲ تا ۳ نفر از بانوان جودوکار را به المپیک اعزام نماییم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بانوان جودوکار در سطحی هستند که در المپیک شرکت نمایند، اظهار داشت: هم اکنون ما از راه فضای مجازی تلاش می نماییم آنها را از نظر بدنی و ذهنی برای حضور در مسابقات آماده نماییم و اگر شرایط برگزاری اردو فراهم گردید باید روی تکنیک و تاکتیک آنها کار نماییم تا شرایط اعزام آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم اگر احساس نماییم که می توانند به نتایج خوبی دست یابند، در آن صورت اعزام خواهند شد.
موسوی در انتها تصریح کرد: چون المپیک ناشنوایان نخستین حضور بانوان است، تلاش داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: