رئیس سازمان لیگ هندبال: اگر ستاد كرونا اجازه ندهد لیگ بانوان عقب می افتد

به گزارش فرم نو مراد كرمی اظهار داشت: باید ببینیم محدودیت هایی كه اعمال می شود شامل حال ما هم خواهد شد یا خیر، اگر ستاد كرونا اجازه ندهد یا مورد خاصی پیش بیاید لیگ بانوان به تعویق خواهد افتاد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان به میزبانی تهران و با حضور ۸ تیم انجام شد و دور برگشت مقرر است از ۹ آذر و به میزبانی مشهد صورت گیرد. البته قبل از این قرار بود این مسابقات از اول آذر صورت گیرد که به سبب شرایط شیوع ویروس کرونا و درخواست تیم ها مسابقات با تعویق ۹ روزه مواجه گردید. هم اکنون به سبب اعمال محدودیت هایی که مقرر است از شروع آذر در کل کشور اجرا شود معین نیست مسابقات دور برگشت بانوان در تاریخ مشخص شده صورت خواهد گرفت یا خیر.
مراد کرمی درباب انجام مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان اظهار نمود: تا یک آذر چیزی معین نیست و باید ببینیم محدودیت هایی که اعمال می شود چگونه خواهد بود. برنامه ما این است که مسابقات را از ۹ آذر آغاز نماییم ولی باید ببینیم ستاد مقابله با کرونا چه تصمیماتی خواهد گرفت. اگر ستاد کرونا اجازه ندهد یا مورد خاصی پیش بیاید مسابقات به تعویق خواهد افتاد.
رئیس سازمان لیگ هندبال در ادامه اظهار داشت: تا یکم صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه تصمیماتی گرفته می شود. باید ببینیم محدودیت هایی که اعمال می شود شامل حال ما هم می شود یا نه. هنوز تا آغاز مسابقات ۱۵ روز مانده است، به تیم ها هم اعلام نموده ایم برای گرفتن هتل و اسکان تا یک آذر صبر کنند تا ببینیم وضعیت چه خواهد شد.

منبع: