مربی هندبال بانوان: ادامه لیگ بستگی به برنامه كشوری دارد

به گزارش فرم نو نشمین شافعیان اظهار داشت: مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان مقرر است به میزبانی مشهد برگزار گردد اما ادامه مسابقات منوط به برنامه كشوری دارد البته تا این لحظه چیزی در مورد لغو مسابقات به ما اعلام نشده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در گفتگو با ایسنا، در مورد آغاز مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان اظهار نمود: ما پس از مسابقات دور رفت به مشهد برگشتیم و مسابقات دور برگشت هم مقرر است در مشهد صورت گیرد. البته هنوز به ما چیزی در مورد لغو مسابقات اعلام نکرده اند. تمرینات تیم ما در حال انجام می باشد و انجام مسابقات بستگی به برنامه کشوری دارد. باید ببینیم تعطیلی و اعمال محدودیت در کشور چگونه خواهد شد. هنوز تا این لحظه که هیچ خبری نبوده و مقرر است همان موعد مقرر یعنی یک آذر مسابقات شروع شود. اما با عنایت به این که مقرر است از یک آذر در کل کشور تعطیلی داشته باشیم نمی دانیم شرایط چه خواهد شد.
شافعیان در مورد مسابقات دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان و شرایط تیمش در این دور هم اضافه کرد: در گروه خودمان صدرنشین شدیم. دور اول شرایط طوری بود که تیم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده بود و بازیکنان شرایط نسبی داشتند. در ابتدای گرم کردن به علت مصدومیت هم چند بازیکن خوب خویش را از دست دادیم و شرایط طور دیگر برای ما رقم خورد. از نظر تاکتیک کمی شرایط تیم بهم ریخت اما خداراشکر توانستیم ۶ امتیاز دور نخست را کسب نماییم و صدر نشین باشیم. در این زمان هم تمرینات خوبی را داشتیم و بازیکنانم برای دور بعد آماده هستند.
سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در ادامه اظهار داشت: خداراشکر پس از مسابقات دور اول هیچ مشکلی از بابت انتشار کرونا و مبتلا شدن بازیکنان به این بیماری نداشتیم. تیم ما خیلی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند و هر هفته تست کرونا گرفته شد. بازیکنانمان هیچ رفت و آمدی به بیرون ندارند خداراشکر مشکل خاصی نداشتیم.
شافعیان در انتها اظهار داشت: باید از فدراسیون تشکر کرد که با عنایت به شرایط سخت مسابقات دور رفت را برگزار کردند. همینطور باید از مسؤلان باشگاه هم تشکر کرد که حمایت کامل را در این شرایط از ورزشکارانش داشته است.

منبع: