قرار گرفتن روی سكوی پارالمپیك آرزوی تنها بانوی قایقران پارالمپیكی

به گزارش فرم نو تنها بانوی قایقران پارالمپیكی اظهار داشت: با حمایت كمیته ملی پارالمپیك امسال شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارم و تلاشم بر این است در پارالمپیك توكیو روی سكو قرار بگیرم.
شهلا بهروزی راد در گقت و گو با ایسنا، درباره وضعیت خود از زمان شروع اردوی غیرمتمرکز در دریاچه آزادی، اظهار نمود: از زمانی که اردوی غیرمتمرکز خودرا به صورت انفرادی زیر نظر مهدوی نیا مربی تیم ملی و تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک در دریاچه آزادی آغاز کردم، شرایطم خیلی بهتر شده و آماده تر از سال قبل هستم.
وی اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه امسال انجام شد با توجه به این که به خاطر کرونا مدتها از اردوی آمادگی دور بودم در ۲۰۰ متر پاراکایاک توانستم اول شوم و این مساله انگیزه من را برای ادامه تمرینات چند برابر کرد.
تنها بانوی قایقران پارالمپیکی درباب تعداد جلسات تمریناتش در طول هفته اظهار داشت: به جز جمعه ها هر روز تمرین دارم بطوریکه از شنبه تا چهارشنبه بامداد پارو می زنم، یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه کار بدنسازی انجام می دهم و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تمرینات هوازی و دوچرخه انجام می دهم، به هر صورت در طول ایام هفته به سختی تمرین می کنم تا آمادگی خودرا برای حضور در مسابقات حفظ کنم.
وی اشاره کرد: در پارالمپیک ریو متاسفانه سکو را از دست دادم و تجربه تلخی از این بازیها دارم، اما در توکیو تلاش خواهم کرد این تجربه تلخ دیگر تکرار نشود و با کسب بهترین نتیجه زحمات یکساله خود و مربی تیم ملی را جبران کنم.
بهروزی راد اظهار داشت: امسال از نظر انجام تمرینات بدنسازی، پارو زدن و انجام یکسری تمرینات هوازی تجربه بیشتری پیدا کرده ام و آماده تر از سال های قبل هستم. در حقیقت کرونا مانعی برای افت رکورد و پیشرفتم نبوده و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال آماده سازی خود برای مسابقات سال آینده هستم.
وی یکی از برنامه های خودرا حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان در خرداد سال آینده عنوان نمود و اضافه کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک در قایقرانی است که اهتمام دارم با محک خود در این تورنمنت برای پارالمپیک توکیو آماده شوم.
بانوی قایقران پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر، اظهار نمود: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک تمام تجهیزات و امکانات فراهم گشته است و مشکل خاصی ندارم، البته یک لطمه دیدگی جزئی داشتم که هم اکنون طول درمان خودرا سپری کرده ام و حدودا مرتفع شده است.
بهروزی راد در آخر پیرامون این پرسش که آیا از حقوق پارالمپیکی برخوردار هستید یا خیر، اضافه کرد: از شروع سال تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک هستم و حقوق پارالمپیکی خودرا بطور مرتب دریافت می کنم که جا دارد از کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.

منبع: