پگاه نوری از بازی توپ و ساحل می گوید

بازیكن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از تمرینات باانگیزه این تیم كنار ساحل صحبت كرد و اظهار داشت: انگار فوتبال باردیگر متولد شده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هرچند فدراسیون فوتبال رسما زمان آغاز لیگ برتر فوتبال زنان را مشخص نکرده است اما به تیم ها اعلام شده که مسابقات از اواخر آبان آغاز می شود و بر این اساس برخی تیم ها تمرینات خودرا از آغاز نموده اند. ملوان بندرانزلی نیز با جذب معصومه جهانچی بعنوان سرمربی در حال تمرین است تا آماده حضور در مسابقات شود.

پگاه نوری، بازیکن تیم ملوان در گفت و گو با ایسنا به تمرینات این تیم اشاره و بیان کرد: کارمان را با خانم جهانچی آغاز نموده ایم و در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا به ما اضافه شوند چون چند نفر از تیم جدا شده اند. در تلاش هستیم و امیدوارم که به نتایج خوبی برسیم.

او با اعلان اینکه جز چند بازیکن، ترکیب تیم از افراد سال قبل است، اشاره کرد: فوتبال بانوان حرفه ای شده است و بازیکنان در مدت تعطیلی مسابقات هم تمرینات خودرا دنبال کرده اند و آماده هستند. من هم تمریناتم را با وجود شیوع ویروس کرونا ادامه دادم و بدنم آماده است.

نوری در مورد تمرینات ملوان در ساحل و انگیزه بازیکنان اظهار داشت: تمرینات کنار ساحل تیم با وجود فشردگی خیلی متنوع است و بازیکنان آنقدر شوق و اشتیاق دارند که انگار سال اول فوتبالشان است چون بین لیگ فصل قبل و امسال فاصله بسیاری بود حس می کنم انگار فوتبال باردیگر متولد شده است. بازیکنان ۹ ماه انفرادی تمرین می کردند و این فاصله موجب انگیزه و اشتیاق بیش از اندازه بین آنها شده است. بخصوص زمانی که کنار ساحل می رویم با تمرینات متنوعی که داریم حال و هوایمان متفاوت می باشد.

او اضافه کرد: هفته ای دو بار پس از ظهرها ساحل تمرین می نماییم چون کم کم به مسابقات نزدیک می شویم و باید فشار از روی بازیکنان برداشته شود.

بازیکن تیم ملوان به ضرورت از سرگیری مسابقات و برنامه های فوتبال زنان اشاره و بیان کرد: به ما گفته اند که لیگ از ۲۵ آبان آغاز می شود و تمام برنامه ریزی کادر فنی برای این تاریخ است اما کرونا کمی دست و بال فدراسیون را بسته است. با این وجود بیماری کرونا فعلا با ما هست و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی خودرا با شرایط وفق دهیم. اگر بخواهیم منتظر بهبود وضعیت شویم وقت را از دست می دهیم. این مریضی در کشورهای دیگر هم شیوع پیدا کرده اما مسابقاتشان برگزار می گردد بدین سبب ما نیز باید با رعایت پروتکل های بهداشتی کارمان را انجام دهیم و از این بلاتکلیفی خارج شویم.

نوری به تلاش تیم ملوان برای صعود از گروه خود اظهار داشت: تیم اول فصل شکل گرفته، بازیکنان و مربیان باانگیزه کار می کنند و تمام تلاش خودرا به کار می گیریم تا از گروه خود بالا برویم و به پلی آف صعود نماییم. امیدوارم با جذب چند بازیکن جدید به این مهم دست پیدا نماییم. در نهایت امیدوارم فصلی خوب، بدون مشکل، دردسر و بیماری داشته باشیم.