در پیست یادگار امام (ره) برگزار شد؛ رقابت موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در تبریز

فرم نو: مسابقات سرعت موتورسواری آزاد آذربایجان شرقی در پیست یادگار امام (ره) تبریز و در همه كلاس های موتورسواری برگزار گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت ۸۰ موتورسوار در هفت کلاس، دیشب در پیست یادگار امام تبریز برگزار گردید.
در این مسابقات، ۸۰ موتورسوار در هفت کلاس ۱۲۵ آقایان و بانوان، مینی جی پی، کلاس ۶۰۰، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کرده و هرکدام در کلاس های مربوط به خود به رقابت پرداختند.
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این رابطه اظهار نمود: دومین دور از سری مسابقات سرعت موتورسواری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید تا یاد و خاطره حماسه سازانی که در راه دفاع از وطن جان فشانی کردند، گرامی داشته شود و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هم قدمی در این راه بردارد.
سیامک امیرخیزی هدف از برگزاری مسابقات فوق را تقویت و ارتقای کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته به صورت آکادمیک دانسته و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند ورزشکاران را جهت حضور در مسابقات کشوری و بین المللی آماده تر کرده و سبب می شود تا بتوانیم در سطوح بالاتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزایش شور و نشاط اجتماعی و ایجاد هنجار در جامعه را موضوعی مهم دانست و اضافه کرد: شناساندن رشته موتورسواری بعنوان یک ورزش، موضوعی قابل توجه است که ما را به فعالیتهای بیشتر ترغیب می کند که امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مسابقاتی حمایت های مسؤلان ذیربط را به دست آورده و به آرمان هایمان جامه عمل بپوشانیم.
وی در ارتباط با اهمیت برگزاری مسابقات در همه کلاس های موتورسواری افزود: در این مسابقات برای سومین بار مسابقه کلاس ۱۲۵ سی سی برگزار گردید و این درحالی است که حدود سه ماه از تشکیل و فعالیت این کمیته سپری می شود و با عنایت به این که بعنوان کلاس پایه موتورسواری به حساب می آید، تلاش داریم با جذب جوانان و استعدادهای برتر و برگزاری مداوم این دوره ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.
در آخر این دور از رقابت ها، وحید رامین راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی، عناوین قهرمانی مربوط به کلاس های خویش را کسب کردند.

منبع: