در گزارش فرم نو عنوان شد؛ كرونا سبب خداحافظی بعضی از شناگران آینده دار شد

به گزارش فرم نو ملی پوش شنا اظهار داشت: كرونا شرایطی به وجود آورد كه بعضی از شناگرانی كه آینده خوبی داشتند با این رشته خداحافظی كردند.

مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند برگزاری اردوهای تیم ملی شنا اظهار داشت: به همراه بنیامین قره حسنلو و متین بالسینی تمرینات را پشت سر می گذاریم. نمی توان گفت اردو، چون که خوابگاه نداریم. فقط در تمرینات حاضر می شویم و مربی هم حضور دارد.
ملی پوش شنا افزود: از آنجایی که تکلیف رقابت ها و بازی های المپیک مشخص نمی باشد، بلاتکلیف هستیم و مربی نمی تواند برنامه مشخصی را انجام دهد. در استخر آزادی تمرین می نماییم، متأسفانه سایر شناگران در شهرستان ها تمرین ندارند، چون که استخرها تعطیل هستند. همه جای دنیا شناگران طبق روال عادی تمریناتشان را پشت سر می گذارند اما در ایران، مترو و سایر مکان های شلوغ در حال فعالیت هستند و تنها استخرها را تعطیل کرده اند.
وی درباره شرایط بدنی اش اظهار داشت: خدارا شکر نسبت به روزهای ابتدایی که به تمرینات بازگشته بودیم، وضعیتمان بهتر شده است اما تنها دغدغه این است که نمی دانیم برای چه رویدادی باید تمرین نماییم و خویش را چه زمانی به پیک برسانیم، چون فدراسیون جهانی برنامه ای عرضه نداده است بنابراین مربی فعلا بر روی استراحتمان تمرین می دهد تا توانمان برگردد.
انصاری در انتها اظهار داشت: متأسفانه کرونا سبب شد خیلی از شناگران خداحافظی کنند، چون که آینده نامشخص بود. شناگرانی که آینده دار بودند، برای همیشه از شنا خداحافظی کردند.

منبع: