دختر نوجوانی كه ركورد پرتاب چكش بزرگسالان را شكست

به گزارش فرم نو زهرا عرب رستمی می گوید: در زمین خاكی ورامین تمرین می كنم و اگر حمایت شوم ركوردم را با ورودی المپیك كاهش می دهم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی در بخش بانوان بعد از مدت ها وقفه در برگزاری رقابت های ورزشی که به علت شیوع کرونا در کشور به وجود آمده بود، روز گذشته (دوشنبه) برگزار گردید. در جریان این مسابقات زهرا عرب رستمی که ۱۸ سال دارد، ۲۳ سانتی متر رکورد پرتاب چکش بزگسالان را ارتقا داد.

عرب رستمی در گفتگو با ایسنا به این رکوردشکنی اشاره نمود و اظهار داشت: با این که هنوز در رده نوجوانان هستم اما در این مسابقات رکورد ملی بزرگسالان را ارتقا دادم و به نام خودم ثبت کردم که از این بابت خیلی خوشحال هستم. از طرفی با این که پس از یک سال مسابقه دادم، رکوردم بد نبود اما از خودم انتظار بیشتری داشتم.

او اضافه کرد: در جریان رقابت های لیگ برتر سال قبل مقام اول را کسب کردم که به خودم امیدوار شدم و از آن زمان تابحال ۴ متر ارتقا رکورد داشته ام و مطمئن هستم که در آینده باردیگر پرتاب های بهتری را ثبت می کنم. هم اکنون رقیب خاصی در ایران ندارم و هدفم ارتقا رکورد نوجوانان و بزرگسالان ایران است که هر دو را در اختیار دارم.

این ورزشکار به کسب سهمیه المپیک اشاره نمود و اظهار داشت: در زمین خاکی ورامین تمرین می کنم و تنها جهت شرکت در مسابقات با ورزشگاه آفتاب انقلاب می آیم اما هدفم کسب سهمیه المپیک است. با این که حدود ۱۵ متر با ورودی فاصله دارم اما اگر حمایت شوم این فاصله را کم تر می کنم. با این وجود بطور قطع برای المپیک دور بعد سهمیه می گیرم.

این ورزشکار در انتها از باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر کرد.

منبع: