جای خالی هواداران در فوتسال

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان اظهار داشت: دوست داشتیم جام قهرمانی را در شور و هیجان تماشاگران مان بالای سر ببریم اما به خاطر انتشار كرونا نشد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم فوتسال زنان مس رفسنجان روز گذشته (پنج شنبه) در بازی برگشت فینال لیگ برتر زنان ایران مقابل سایپا به پیروزی دو بر صفر رسید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب چهار بر صفر، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس در گفتگو با ایسنا به دیدار مقابل سایپا اشاره و بیان کرد؟ می دانستیم بازی سختی داریم چون سایپا برای جبران شکست دور رفت به میدان آمده بود. در نیمه اول هم فشار زیادی به تیم ما آمد که تاکنون تجربه نکرده بودیم اما خوشبختانه زمان خوبی گل زدیم و کمی از فشار بازی کم کردیم در ادامه هم زمانی که سایپا به پاورپلی روی آورد از فرصت استفاده کردیم و گل زدیم. سایپا با آغاز نیمه دوم باز هم پاور پلی روی کرد اما مانع از گلزنی شدیم و در انتها هم قهرمانی را به دست آوردیم.
وی در مورد علل قهرمانی تیم خود در سومین سال حضور در لیگ برتر اظهار داشت: عوامل زیادی اثرگذار است؛ باشگاه همه جوره حمایت مان کرد و ما هم جواب این حمایت ها را دادیم. از سوی دیگر بازیکنان خیلی خوبی داشتیم که از روز اول دنبال قهرمانی بودند. سختی های زیادی هم در این راه کشیدیم و نتایجی که در دو سال گذشته به دست آوردیم نتیجه تلاش بازیکنان بود.
رضایی با اظهار شادمانی از قهرمانی تیم خود بیان نمود: گرفتن نتیجه تلاش حس خیلی خوبی دارد، ضمن این که سال قبل در فینال مقابل نامی نو حذف شدیم و دیگر نمی خواستیم آن تجربه را داشته باشیم چون بسیار تلخ بود اما وقتی جام را بالای سر بردیم، از دیدن بازیکنانم که به هدف شان رسیده بودند، احساس غرور داشتم.
وی در ادامه اضافه کرد: قهرمانی لیگ برتر در شهر خودمان و مقابله تیم بزرگی مثل سایپا شیرین ترین خاطره من است و تلخ ترین خاطره ام به شکست خانگی مقابل نامی نو برمی گردد.
سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با اشاره به حضور نداشتن تماشاگران در جشن قهرمانی اظهار داشت: جای هواداران خیلی خالی بود و ما دوست داشتیم میان شور و هیجان آنها جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما متاسفانه به خاطر شیوع کرونا نشد.
وی در مورد تونل افتخار تیم سایپا بعد از بازی روز گذشته برای مس بیان نمود: وقتی تیم بزرگ و دارای شخصیت تیمی باشد، مثل سایپا عمل می کند. این تیم هرچند باخته بود اما مربی و بازیکنان بزرگی داشت که شخصیت تیمی خوبی نشان دادند. به آنها تبریک می گویم.
رضایی در مورد برنامه تیم خود برای فصل آینده اظهار داشت: آن قدر خسته هستیم که هم اکنون نمی توانیم در این مورد تصمیم گیری نماییم البته احتمال دارد که من مربیگری نکنم چون سال سختی را داشتم با این وجود تصمیمی نگرفته ایم و فعلا از قهرمانی لذت می بریم.
سرمربی تیم فوتسال زنان مس در انتها این گفتگو از بازیکنان تیم خود تشکر کرد و اظهار داشت: آنها زحمت زیادی کشیدند و خوشبختانه نتیجه آنرا گرفتند.