عضو تیم ملی كانوپولو بانوان: اقدام باارزش اختصاص دو دریاچه برای تمرین قایقرانان

به گزارش فرم نو لرستان عضو تیم ملی كانوپولو بانوان می گوید: اختصاص دو دریاچه در سطح شهر خرم آباد برای تمرین به هیئت قایقرانی لرستان اقدام ارزشمندی است اما از لحاظ زیرساختی مشكلاتی داریم.
صبا رحمتی در گفت و گو با ایسنا، اشاره کرد: هفته گذشته با همکاری شهرداری خرم آباد و تلاش سرپرست های هیئت قایقرانی لرستان و خرم آباد تفاهم نامه ای منعقد شد که هیئت قایقرانی استان در مدت یک سال بطور رایگان از دو دریاچه شاپوری و کیو برای تمرین استفاده نماید.
وی افزود: این اقدام بسیار ارزشمندی است که دو دریاچه در سطح شهر خرم آباد برای هیئت قایقرانی فعال شود اما نیاز است از لحاظ زیرساختی نیز شرایط مناسب فراهم گردد.
رحمتی با اشاره به نبود رختکن اشاره کرد: قایقرانی چون در فضای باز انجام می شود در این شرایط کرونایی علاقه مندان زیادی دارد اما بدون رختکن کار دشوار است. حتی اگر یک قایقران از خانه با لباس ورزشی به محل دریاچه بیاید در حین تمرین خیس می شود و نمی تواند با آن لباس های خیس تا خانه برود.
این بانوی لرستانی اضافه کرد: خانم یاراحمدی سرپرست هیئت قول داده تا هفته آینده یک کانکس را تامین کند که از آن بعنوان رختکن استفاده گردد.
وی تصریح کرد: از لحاظ تعداد قایق نیز کمبودهایی داریم که امیدواریم با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این مشکل نیز حل شود.
رحمتی تاکید کرد: به طورکلی مشکل محل تمرین و تجهیزات داشتیم که در بحث مکان تمرین مشکل حل شده و فقط فراهم کردن زیرساخت های آن باقی مانده است؛ امید می رود با درایت مسئولان هیئت، شرایط مناسبی فراهم آورند.
عضو تیم ملی کانوپولو اظهار داشت: در این شرایط کرونایی، مردم می توانند بدون دغدغه به رشته های زیرمجموعه هیئت قایقرانی بپردازند، چون خطری آنان را تهدید نمی کند و فاصله رعایت می شود.

منبع: