در گزارش فرم نو مطرح شد: اردوی كمانداران درشرایط قرنطینه شروع می شود

مدیر تیم های ملی تیروكمان با اعلان اینكه پس از افتتاح خوابگاه ویژه این تیم اردوی ملی پوشان از سر گرفته می شود، اظهار داشت: البته باوجود خوابگاه اختصاصی، اردو را در شرایط قرنطینه آغاز می نماییم.

امید نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به خاطر ممنوعیت های پروتکل های بهداشتی هنوز برنامه ای برای آغاز اردوی تیم ملی تیروکمان ارائه نشده است، اظهار داشت: کمانداران ملی پوش طبق روال ماه های گذشته در شهرهای خود به صورت انفرادی در حال پیگیری تمرینات شان هستند. آنها منتظر ما هستند تا برنامه اردوی متمرکز را اعلام نماییم، ما هم منتظر هستیم تا ساخت و سازها تمام و خوابگاه به بهره برداری برسد.
وی در این رابطه افزود: اگر در این شرایط تمرینات اردویی را آغاز نماییم باید از خوابگاه آزادی برای اسکان ملی پوشان استفاده نمائیم در صورتیکه باتوجه به وضعیت کرونا اصلاً مبادرت به صلاحی نیست. بدین سبب منتظر هستیم تا خوابگاه ویژه تیم ملی تیروکمان به سرانجام برسد و افتتاح شود، پس از آن اردو را آغاز می نماییم تا ملی پوشان از نظر اسکان در وضعیت نگران کننده ای نباشند.
مدیر تیم های ملی تیروکمان با یادآوری اینکه وعده داده شده خوابگاه تیروکمان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد که پس از آن مشکلی سد راه فدراسیون برای آغاز اردو نباشد و ملی پوشان بتوانند به صورت متمرکز تمرینات شان را دنبال کنند.
وی تصریح کرد: پس از افتتاح خوابگاه، اردوی تیم ملی تیروکمان را در حالت قرنطینه آغاز می نماییم. از ملی پوشان قبل از ورود به اردو تست کرونا گرفته می شود. در مدت حضور در اردو هم بازیکنان اجازه خروج از محل تمرین را ندارند. این تمهیدات بطور قطع اجرا می شود تا در طول اردو مشکلی پیش نیاید.
نجاری با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی تیروکمان زمان بندی رویدادهای مصوب خود در تقویم ۲۰۲۱ را اعلام نموده است، اشاره کرد: طبق این تقویم مقرر است سال آینده سه دوره جام جهانی اجرا شود. ایران برای حضور در جام جهانی گواتمالا هیچ برنامه ای ندارد اما به طور قطع در جام جهانی چین (۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲ خردادماه ۱۴۰۰) و جام جهانی فرانسه (۲۸ تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰) شرکت خواهیم کرد. به خصوص جام جهانی پاریس که آخرین میدان برای توزیع سهمیه های المپیک است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه کمانداران ایران از حضور در پاریس بتوانند سهمیه های المپیکی خودرا بالا برند، اظهار داشت: تا زمان مسابقات جام جهانی چین و فرانسه حدود ۱۰ ماه فاصله زمانی داریم اما اینکه چقدر بتوانیم از این بازه زمانی برای تمرین و آمادگی استفاده نمائیم، خیلی مهم می باشد. تلاش ما این است به محض افتتاح خوابگاه اردوها را آغاز نماییم و با اعمال شرایط قرنطینه از کوچک ترین مشکلی که سد راه پیگیری تمرینات شود، جلوگیری نماییم. امیدوارم شرایط جانبی هم کمک حال ما دراین زمینه باشد.
مدیر تیم های ملی تیروکمان همین طور به دیگر برنامه های مصوب فدراسیون جهانی برای سال آینده اشاره نمود و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان دیگر رویداد مهمی است که برای سال آینده در پیش داریم. این رقابت ها در آمریکا انجام می شود. این رقابت ها (۲۸ شهریورماه تا ۴ مهرماه ۱۴۰۰) در یانکتون انجام می شود. محلی که دو سال پیش در رقابت های خارج از سالن جوانان جهان موفق به کسب مدال طلا شدیم. این شهر برای ما خوش یمن است. امیدوارم در رقابت های پیش رو که البته داخل سالن است هم موفق شویم.