شریف: تست كرونای بازیكنانم منفی شد

به گزارش فرم نو خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: تست جدید كرونای بازیكنانم خوشبختانه منفی بود و تمام بازیكنانم را برای جدال با مس در اختیار خواهم داشت.
فاطمه شریف در گفتگو با ایسنا، در مورد تست کرونای جدید بازیکنان تیمش اظهار نمود: طبق پروتکل اعلام شده توسط سازمان لیگ هر تست کرونا نهایتا تا 10 روز اعتبار دارد. از آنجایی که 10 مردادماه هم مقرر است مرحله نیمه نهایی رقابت ها برگزار شود، روز یکشنبه باردیگر تست دادیم که خوشبختانه جواب همه تست ها منفی بود.
وی در مورد برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اضافه کرد: در صورت مثبت نبودن تست حداقل 25 درصد از اعضاء تیم مس رفسنجان، رقابت نماینده خراسان رضوی مقابل مس برگزار خواهدشد. در مورد سایپا و حفاری اهواز اطلاعی ندارم اما پیش از این شنیده بودیم که وزارت نفت اجازه فعالیت به تیم ها نداده بود و تیم حفاری اخیرا با دریافت مجوز، تمریناتش را شروع کرده است. بعید نیست این دیدار به تعویق بیفتد.
شریف در مورد برگزاری تمرینات آماده سازی تیمش اضافه کرد: متاسفانه زمان کافی برای آماده سازی کامل در اختیار نداشته ایم اما این مورد فقط مختص تیم ما نیست. در سرتاسر دنیا، تیم هایی که مسابقات شان بعد از انتشار کرونا ادامه یافت، با این مسئله درگیر هستند. تمرینات برگزار شده، تلاش بازیکنان واقعا زیاد بوده اما با عنایت به وقت کمی که داشتیم به آمادگی 100 درصد نرسیده ایم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تمامی نفرات به مصاف مس رفسنجان می رویم و هیچ مصدوم و محرومی برای دیدار آتی نداریم. همه تلاش خویش را به کار می گیریم تا در نهایت راهی فینال شویم. بازیکنانم از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار می باشند.

منبع: