در نشست با سلطانی فر مطرح شد؛ پیشنهاد نمایندگان مجلس در خصوص جلوگیری از واردات اقلام ورزشی

در جریان نشست مشترك وزیر ورزش و معاونان با اعضای كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جلوگیری از از واردات اقلام ورزشی یكی از موضوعات مطرح بود.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته سه شنبه میزبان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و معاونان وی بودند.
مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مورد این جلسه اظهار داشت: گزارشی از کارهای نظارت در حوزه ورزش، موفقیت های فدراسیون ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام مانند راه اندازی خانه جوانان و تقویت کارهای اجتماعی و فرهنگی از طرف وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون ارائه شد.
وی اضافه کرد: همین طور سلطانی فر موضوع کادرسازی و فراهم کردن زمینه رشد جوانان و کاهش سن مدیریتی در وزارت ورزش را مطرح نمودند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون مباحث و سوالاتی را در مورد بحث اقتصاد و ورزش، نقش موثر ورزش در چرخه اقتصادی دنیا و برنامه وزارتخانه برای تحقق این مساله در کشور و همین طور برنامه وزارتخانه برای کنترل واردات اقلام و کالاهای ورزشی و بهره مندی از تولیدات داخلی را مورد بررسی قراردادند.
نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس یازدهم تصریح کرد: همین طور در این جلسه طرح های فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان، وام ازدواج، ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه، ازدواج و مسکن جوانان و رویکردهای فرهنگی و سیاسی مجموعه خانه جوانان تبیین و حاضران نقطه نظرات خودرا بیان نمودند.