میثم شكری ساز چطور كارآفرین برتر شد

فرم نو: در میان كارآفرینان برتر كه جست و جو كنید اسامی بزرگی را خواهید دید، مانند استیو جابز.

در میان کارآفرینان برتر که جست و جو کنید اسامی بزرگی را خواهید دید، مانند استیو جابز! اما آیا باورتان می شود استیو جابز به خاطر اینکه خانواده اش، نتوانستند از پس مخارج او برآیند از کالج اخراج شد؟ و آیا می دانستید استیو جابز تا مدت ها سعی می کرد با خوردن خوراکی های رایگان در معبد کریشنا، شکمش را سیر کند؟ بله این ها نقاط تاریک زندگی افراد موفق هستند که شاید کمتر کسی از بین ما به آن توجه کند. اما حتی استیو جابز هم که در زمان مرگ خود ثروتی برابر با بیش از هشت میلیارد دلار داشت، گرسنگی و سختی کشیده است!!! متاسفانه این موضوعات در ایران کمی متفاوت تر بیان می شود و مردم زمانی که نام کسی به عنوان فرد موفق بر سر زبان ها می افتد سعی می کنند با تهمت و تخریب تلاش های او، به گونه ای نشان دهند که موفق شدن در شرایط فعلی ایران بدون کلاه برداری و دور زدن قانون امکان پذیر نیست.

در این بین، نام میثم شکری ساز هم شنیده می شود. فردی که این روز ها در فضای مجازی تهمت کلاه برداری و جعل مدرک به او می زنند و بی توجه به تلاش هایی که کرده است و سختی هایی که کشیده است، سعی می کنند موفقیت و جایگاه فعلی او را تخریب کنند. دکتر میثم شکری ساز متولد 1365 در سال های اخیر توانسته است به عنوان کارآفرین برتر در کشور شناخته شود و از سوی نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی بسیاری مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد. اما چرا؟؟؟ آنچه باعث شده میثم شکری ساز به این موفقیت برسد، دیدگاه و اعتقاد او نسبت به آموزش، علم آموزی و مهارت آموزی می باشد. ایشان با اعتقاد بر این موارد توانسته جوانانی را تربیت کند که دارای همین روحیه جنگاوری می باشند و دست از یادگیری بر نمی دارند و خودشان برای موفقیت شان تلاش می کنند و منتظر نمی شینند تا مسئولین، دولت و یا جامعه کاری به آن ها پیشنهاد کند و زندگی شان را زیر و رو کنند.

اولین و آخرین فردی که می تواند به شما در مسیر موفقیت تان کمک کند، خود شما هستید و میثم شکری ساز این روحیه را در تیم خود نیز پرورش داده است و توانسته نیرو هایی تربیت کند که در بدترین شرایط اقتصادی و با وجود تحریم های کمر شکن بین المللی باز هم با عزمی راسخ و گام های استوار به مسیر شان ادامه دهند. حتی در شرایطی که این روز ها همه صنایع و اقتصاد های جهانی با مشکل و معضل بیماری کرونا دست به گریبان هستند، هولدینگ بزرگ پارس به مدیریت میثم شکری ساز بدون تعطیلی و تعدیل نیرو، پا پس نکشید و به کار خود ادامه داد. ایشان در این روز های سخت امکان کار در خانه را برای نیرو های خود فراهم کرد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، خوشبختانه تا کنون و با وجود صد ها کارمند، هیچ مشکل و بیماری گزارش نداده است. درواقع آنچه باعث این موقفیت بزرگ برای او شده است، همین خودباوری و تکیه بر توانایی ها می باشد.

 

آشنایی با میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز دارای دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع می باشد و متولد 1365 است. امروز نام میثم شکری را به عنوان کارآفرین برتر می شناسند و علاوه بر آن یکی از برجسته ترین مشاوران کشور در حوزه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. ایشان فعالیت خود را با مرکز توسعه مجازی پارس آغاز کردند و تا کنون موفق شده اند ده ها کتاب تالیف و ترجمه کنند و به همین دلیل همیشه مورد توجه و تقدیر دانشگاه های اصفهان، پیام نور، دانشگاه صنعتی و آزاد اسلامی بوده اند و از ایشان لوح سپاس و تقدیرنامه دریافت کرده اند.

 

اما موفقیت های میثم شکری ساز به این موارد ختم نمی شود، ایشان توانسته است مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت ملی پست باشد. علاوه بر این، توانایی و مهارت ایشان را در بازی شطرنج نباید نادیده گرفت، چراکه وی قهرمان این ورزش نیز است. لازم به ذکر است که همایش ها و سمینار های زیادی توسط ایشان برپا شده که در آن ایشان به عنوان سخنران انگیزشی حضور داشته است و اصول و رمز و راز های موفقیت و شیوه های مدیریت حرفه ای را در این سمینار ها سخاوتمدانه در اختیار حضار قرار داده است. از افتخارات ایشان همین بس که مشتاقان زیادی هر ساله منتظر چنین همایش هایی می باشند تا بتوانند برای دقایقی از سخنان ارزشمند شان بهره ببرند.

علاوه بر این، ایشان مدیر برتر فناوری اطلاعات در سال 1396 معرفی شدند و با تحقیقات و پژوهش های زیادی که در زمینه یادگیری الکترونیک یا eLearning  انجام دادند توانستند خدمات ارزنده ای به این حوزه کنند. همه این ها باعث شده است امروز هولدینگ پارس به خانواده ای بزرگ تبدیل شود که از اعتبار و ارزش زیادی نیز برخوردار است و منزلگاهی امن برای جوانانی به حساب می آید که به آینده و سرنوشت خود اهمیت می دهند و به دنبال ارتقا و بهبود شرایط زندگی شان می باشند.